fbpx

ביום ראשון צפת מול כרמיאל – חיים זינגר:"התקציב שיש לנו מאפשר להתמודד על העלייה"

קבוצת מ.ס. צפת או בשמה הנוכחי הפועל צפת/ גליל פותחת ביום ראשון הקרוב את עונתה השלישית בליגה הארצית במשחק ביתי מול העולה החדשה מכבי כרמיאל (20:00) כשהמטרה הפעם להתברג ברביעייה הראשונה.

רבים האמינו שהקבוצה שהוקמה רק לפני חמש שנים מתוך חוג כדורסל למבוגרים ע"י ברוך מזרחי וחיים זינגר לא תשרוד ותתפרק, בדומה לקבוצות הכדורגל בצפת. כיום גאים בקבוצה לא רק על תפקודה אלא בעיקר על התנהלותה של האגודה שזוכה לתמיכה מלאה של העירייה.

ראיון פתיחת עונה עם חיים זינגר יו"ר הקבוצה שמאז שיצא לגמלאות ממשרד החינוך מקדיש את זמנו ומרצו לקבוצה. 

פעם אחת ולתמיד הקבוצה מ.ס. צפת או הפועל צפת- גליל? 

בגדול הקבוצה נקראת מ.ס.צפת ,אולם מאחר ועשינו איחוד עם גליל עליון במחלקות הנוער כך שכל העברה היא פנימית ,שונה שם האגודה ע"י איגוד הכדורסל לשתי האגודות. צפת גליל בליגה ארצית וגליל עליון צפת בלאומית.

מה הציפיות ולאן הקבוצה מכוונת העונה? 

השנה הקבוצה מכוונת להגיע לגמר סל 1-4 ומשם כל האופציות פתוחות ,גם עלייה לליגה גבוהה יותר.

איך התקציב של הקבוצה מול המועמדות האחרות לעלייה? 

תקציב הקבוצה הבוגרת איפשר לבנות קבוצה טובה ,הוא קטן יותר מתקציב של קבוצות כמו אליצור נתניה ורמת השרון, אולם איפשר לנו לבנות קבוצה טובה.

עד כמה העירייה תומכת בקבוצה והאם אפשר בלעדיה?

ללא תמיכת ראש העיר אילן שוחט ועיריית צפת שהם התומכים של הכדורסל בצפת היה קושי רב להמשיך או להתקיים, קשה להשיג תומכים שיעזרו לנו.ואני שמח על האמון שנותנים בנו ובעשייה שלנו.

 בשנה החולפת כשלתם בהבאת שחקני הרכש – איך הרכש העונה? 

אני לא חושב שכשלנו בהבאת שחקני רכש, אולם השנה הקבוצה נבנתה על ישראלים בלבד. כי הקושי עם העולים החדשים מאמריקה זה בעיקר המנטליות. הקבוצה נבנתנה על שחקנים בכירים ובעליי ניסיון ולידם צעירים לוחמים.

 איך אתה מסביר שהכדורסל בצפת מתקשה להחזיר את הקהל למגרשים כמו בעבר? 

הבעייה שלנו בשלב הזה זה יום המשחק. ביום ראשון משחקות קבוצות הכדורגל הבכירות בליגת העל ויותר קל לראות משחקים מהכורסא. אני מאמין שלאחר מספר נצחונות הקהל יגיע למגרש לאהוד ולעודד.

אתה והמאמן חדד פותחים עונה רביעית ביחד – מה אתה לוקח איתך מהעבודה המשותפת שלכם ? 

אני יודע שהעבודה המשותפת שלנו יחד עם שי קדוש מנהל מחלקת הנוער עושה רק טוב, וראה פלא חמש שנים ללא עימותים ,יש הרמונייה ,כל אחד יודע את תפקידו ,ויש שיתוף פעולה מלא.

צריך להוסיף שאנחנו מחוברים בטבור לעמותה עירונית לספורט בצפת ולעיריית צפת שהם שותפים מלאים לניהול ,לארקדי בארסט מ"מ ראש העיר שעוזר לנו מאוד. בל נשכח את ברוך מזרחי שגם כן נמצא איתנו כל התקופה ואת בני מזוז ומנחם זוסמן שנמצאים במערכת מי בשכר ומי בהתנדבות מלאה. ולכולם התודה והברכה. כמו כן כדי להתקדם ולהתפתח צירפנו להנהלה את בן צפת גידי לפבר ,שיוכל לעזור לנו בחשיבה ולפתח את האגודה ולצמוח לכיוונים שונים. אני לוקח מהעבודה המשותפת שלנו שצריך אנשים משוגעים לדבר ,כדיי שהדברים יצליחו ויתקדמו.

לסיום – מה צריך לקרות מבחינתך שהקבוצה תצליח?

הדבר שאני רואה בחשיבות עליונה זה קידום מחלקות הילדים והנוער.הם העתיד של הקבוצה ,ראה טל חדד בוגר מחלקת הנוער שמשחק היום בבוגרים בליגה הארצית, וכמובן להוסיף ולשפר את את התשתיות .

דילוג לתוכן