fbpx

בלי עין הרע: 55 כיתות לימוד בבתי הספר וגנים ייפתחו בשנת הלימודים הקרובה בצפת

לאחר כניסתו לתפקיד, טען ראש העיר, צפת שוקי אוחנה כי התרשם לא טוב מהרמה התשתיתית של חלק ממוסדות והחליט על מהפכה שבמרכזה בניית כיתות לימוד, גנים ומעונות ולשים סוף ללימוד במבנים יבילים. מדובר במבנים המיועדים לכלל המגזרים- חרדים, ממלכתי וממלכתי דתי וזאת במקביל לפעילות להקמת קריית חינוך לציבור החרדי ופרויקט של הריסה ובנייה מחדש של מוסדות חינוך רבים.

צילום: ארכיון.

באולפנית אמית בצפת ייכנסו בחודש הקרוב ל-6 כיתות לימוד חדשות, כאשר בחודשים הקרובים יסתיים שלב ב ושלב ג הכוללים עוד 10 כיתות לימוד ומעבדות. בית הספר היסודי בית יעקב יאוכלס בחודש הקרוב עם 8 כיתות לימוד חדשות כאשר שלושה גני ילדים מאותה מסגרת אוכלסו לאחרונה.

בדרום העיר נבנה אשכול גנים ומעונות הכולל קומפלקס חדש ומפואר ובו 5 כיתות גן ו-5 כיתות של מעונות שייפתחו בתחילת שנת הלימודים הבאה. עד לחודש ספטמבר תושלם בניית 2 גנים ו-3 מעונות בגבעת שושנה שבמרכז העיר.גם קומפלקס  מעונות הארי נכנס לשלב בנייה מואץ שיושלם במהלך חצי השנה הקרובה עם שלושה מעונות יום חדשים. בנוסף לאלו נמצאים בשלבי עבודה עוד 11 כיתות של גני ילדים, בית ספר ומרכז פסגה ענק על שטח של 1600 מ״ר להכשרת מורים מכלל המגזרים- ממלכתי, חרדי וממלכתי דתית. כמו כן ראש העיר שוקי אוחנה מקדם במרץ את הקמת מרכז קק״ל למצוינות בהשקעה של 40 מיליון שקלים ועד פתיחת שנת הלימודים הקרובה תושלם הקמת מרכז רובוטיקה חדש. ע"פ הנחיית ראש העיר ,אגף החינוך ומחלקת ההנדסה פועלים במרץ להגשת החומרים והתכניות הנדרשות לבנייתם של עוד 19 גני ילדים ברחבי העיר.

שוקי אוחנה: "אני רואה חשיבות עצומה ביצירת תשתית ראויה לילדי העיר, לילדנו מגיע הטוב ביותר – זה דור העתיד שלנו. בסיור שביצעתי במוסדות החינוך כאב לי לראות מבנים רעועים, מבנים ארעיים ותנאים תשתיתיים לא ראויים. אני מודה למשרד החינוך על שיתוף הפעולה, בעזרת השם בקרוב נפתח כיתות רבות למסגרות הלימוד השונות ובמקביל אנו מקדמים עוד תכניות רבות לשדרוג תשתיתי נרחב במערך החינוך לצד הכנסת תכניות חדשניות והעצמת המערך החינוכי״.

השאר תגובה

דילוג לתוכן