fbpx

במירון הוקמה נקודת הזנקה ליכ"ל – בטקס השתתפו נציגי משפחות הנעדרים מוישי קליינרמן ומשה אילוביץ

טקס מרגש של פתיחת מרכז איתור נעדרים נערך בגזרת מירון של "קרן עם ישראל חי", בשיתוף מבצעי של יכ"ל – יחידת הכלבנים לישראל.

צילומים: דוברות יכ"ל.

בטקס, שנערך במרום הגליל, השתתפו מתנדבי יכ"ל, שמואל סקט יו"ר קרן עם ישראל חי, נציגי משפחות של נעדרים (קליינרמן ואילוביץ), סגל הפיקוד של תחנת משטרת צפת, קב"ט המועצה האזורית מרום הגליל, אנשי רט"ג, ועוד. בקביעת המזוזות התכבדו אהרון אילוביץ, בנו של הנעדר משה אליעזר אילוביץ, כבן 37 בהיעלמו שנעלמו עקבותיו בתאריך 18.5.2019 מאזור מירון, ועד יום זה טרם אותר.

בנוסף, התכבד בקביעת מזוזה חיים הנפלינג, דודו של הנעדר מוישי קליינרמן, כבן 16 בהיעלמו שנעלמו עקבותיו בתאריך 25.3.2022, ועד יום זה טרם אותר. לפני מספר שבועות השתתפו אנשי יכ"ל בחיפוש אחר נעדרת מצפת שנמצאה בריאה ושלמה. במרכז במירון נכלל הציוד הנדרש כדי לנהל אירועי נעדרים בגזרה.

מפקד יכ"ל מייק בן יעקב: "פתיחת המרכז לאיתור נעדרים היא בשורה משמחת, שתתרום באופן משמעותי לנעדרים ומשפחותיהם. היכולת לזנק ישר לאירוע, עם צוותים וציוד מקצועי, תצמצם את זמן התגובה. אין דבר חיוני יותר מאשר להגיע במהירות לזירת קצה החוט, שבה נצפה הנעדר לאחרונה – משך זמן קריטי, שעשוי להיות ההבדל בין חיים למוות. היוזמה הזאת מגיעה בעקבות כמה אירועי נעדרים קשים שהתרחשו בשנים האחרונות בגזרת מירון. נדרש זמן ניכר עד שיכולנו להגיע עם ההספקה הנדרשת, מבסיס היחידה בכפר תפוח שבשומרון. אין לנו מילים להודות לשמואל סקט, יו"ר קרן עם ישראל חי, שלקח חסות על היוזמה המבורכת, שתוביל להצלת חיי אדם. ברוך ה' שהחיינו וקיימנו והיגיענו לזמן הזה".


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

יש להירשם לעדכונים כדי לקבל את הפוסטים האחרונים לאימייל שלך.

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן