fbpx

בצפת מאמינים בעומר אל על: סיים עונש הרחקה ארוכה על התנהגות בלתי ספורטיבית – "שמח להגיע למועדון"

שחקנה החדש של מ.ס. דניאל צפת הרכז עומר אל על (28 – 1.80) יערוך את משחק הבכורה שלו במחזור העשירי בחוץ בבקה אל גרביה. אל על ששיחק באליצור נחל שורק, הפועל עפולה, הוחתם לפני מספר שבועות בצפת אך לא שותף עקב עונש הרחקה של 12 משחקים.

העונש שנגזר ילוי בועדת המשמעת של האיגוד עקב התנהגות בלתי ספורטיבית – עונש אותו סוחב מקבוצתו האחרונה, מכבי קרית מוצקין תודות לאירועים ממשחק אימון מול הפועל מגידו באמצע אוקטובר אירועים בהם הייתה מעורבת גם המשטרה. לפי כתב האישום של ועדת המשמעת באיגוד הכדורסל – שופט משחק האימון רווה שרף נאלץ לעזוב את האולם במוצקין בליווי שוטרים לאחר שספג מאל על קללות ואיומים שהוא יעשה בו שפטים. 

קדם לתקרית עימות בתחילת המשחק בין השחקן לשופט. אל על קילל את השופט שנאלץ להרחיקו מהמשחק. אל על לא נרגע והמשיך ברדיפתו אחר השופט גם בנסיעה. בצומת מרומזרת סמוכה המשיךהשחקן לפי דו"ח ועדת המשמעת לאיים על השופט וקריאה לצאת מן המכונית לעימות פיזי שהמשטרה לא תמנע אותו. בית הדין המשמעתי של האיגוד ראה בחומרה רבה את מעשיו וגזר את עונשו של אל על להשעיה מ- 20 משחקים מהם 12 בפועל והיתרה על תנאי למשך שנה וכן תשלום קנס של 1500 ש"ח. השחקן שנקלט ע"י צפת הגיש ערעור בבית הדין העליון באמצעות עו"ד מיכאל בדלוב. נשיא בית הדין העליון השופט בדימוס, פרופסור עודד מודריק הקל על העונש והפחית ל- 8 משחקים. השופם מודריק התנה את העונש על כך שאל על יצטרך לבצע  לבצע 40 שעות של עבודה לתועלת הציבור במיון ילדים בית החולים העמק בעפולה. עליו לסיים את העבודה עד 30.03.23. 

כאמור אל על יערוך את הבכורה במדי צפת במשחק החוץ הקרוב בבקה. בקבוצה בצפת מקווים שיוכלו לראות פירות מהשחקן הנחשב לבין הרכזים הטובים בליגה.  השחקן עצמו התייחס להחתמתו בצפת: " שמח להגיע למועדון כמו מ.ס צפת, לחזור לשתף פעולה עם המאמן אסף רוטנשטיין ועם חברי הקרוב אליאב אוחנון. מאחל לנו בהצלחה העונה ובמשימה העיקרית והחשובה- עלייה לליגה הלאומית ולהחזיר את צפת לקדמת הבמה.


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

יש להירשם לעדכונים כדי לקבל את הפוסטים האחרונים לאימייל שלך.

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן