fbpx

בשורה משמחת לתושבי מרום הגליל: נקלט מנהל מתנ"ס חדש

ראש המועצה עמית סופר עם מנהל המרכז הקהילתי החדש. צילום: דוברות מרה"ג

השבוע נערכה פגישת עבודה משמעותית וראשונה של ראש המועצה עמית סופר עם איתמר גור – המנהל החדש שנבחר להוביל את העשייה הקהילתית במועצה. איתמר יעמוד בראש המרכז הקהילתי ( או בשמו הישן והמוכר "המתנ"ס) ושינוי השם אינו מייצג רק שינוי נוסח אלא ממש מבשר את בשורת שינוי תפישת ההפעלה לתחום הבלתי פורמאלי במועצה אליה מכוונים במועצה זמן רב.

איתמר מגיע עם ניסיון רב בעבודה קהילתית רב מערכתית וניסיון וידע בתחומי החינוך, הקהילה, הבלתי פורמאלי ומאמין גדול בשיתוף הציבור ובקביעת תוכניות עבודה שמגובשות לאחר עבודת שטח מעמיקה. לכן את ימיו הראשונים בתפקיד הוא מקדיש כל כולן לסיורי שטח ופגישות עם השותפים: היישובים, בעלי התפקידים וכו.

ראש המועצה בירך את איתמר להצלחה וקבע את העקרונות לפיהן הוא מבקש להוביל את התחום החשוב הזה בין היתר הדגיש סופר כי מדדי האיכות של הפעילויות חייבים להשתפר, יש לתת תשומת לב למגוון האוכלוסיות, ולשאוף למצויינות ומקוריות. בשבוע הבא ייפגוש איתמר את חברי המליאה וכן ישתתף בפורום יו"ר הוועדים המקומיים הקרוב.

איתמר התייחס: "זכות גדולה עבורי לנהל את המרכז הקהילתי של מרום הגליל ולהיות שותף בחיזוק הפעילות הקהילתית חברתית ביישובי המועצה. מודה לעמית ראש המועצה, לאייל יו"ר ההנהלה ולחברי ההנהלה על האמון שנתנו בי. בשותפות עם גורמי המועצה והנהגות היישובים נמשיך להצעיד את המרכז הקהילתי להרחבת הפעילות האזורית תוך הקשבה והתאמה מתמדת לצרכים המשתנים בשטח. אנצל הזדמנות זאת להודות לאמנון פנחס שהוביל את המרכז במסירות במשך שנים רבות. מאחל לכולנו הצלחה רבה וחג חנוכה שמח"


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

יש להירשם לעדכונים כדי לקבל את הפוסטים האחרונים לאימייל שלך.

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן