fbpx

דמי חנוכה לילדי צפת: יובל המבולבל, מיכל ינאי, שי ורועי, רוי בוי וקוגמלו במופע מיוחד ומסובסד

רגע לפני חנוכה יתקיים בצפת מופע המחזמר המוסיקלי המיוחד של חנוכה 2019 "חפש את המטמון", באחד המופעים הראשונים בסבב ההופעות הארצי עם מייטב האומנים: יובל המבולבל, רוי בוי, שי ורועי, קוגומלו ומיכל ינאי! מדובר במופע מיוחד, ססגוני, כובש ומרגש שייקח אתכם למסע בלתי נשכח!

בזמן שבכל הארץ נמכרים כרטיסים בסכומים הנעים בין 99 ל- 149 ₪, החליט אוחנה לסבסד את עלות הכרטיסים ותושבי צפת יוכלו לרכוש כרטיסים למופע שיתקיים ב 9.12 בשעה 16:30 בהיכל התרבות בית יגאל אלון במחיר מוזל של 55 ₪ ואילו תושבי חוץ ישלמו 75 ₪. כמו כן, תינתן קדימות במכירה לתושבי העיר צפת עד יום א', 27.10.2019.

במחזמר שימשך כשעה וחצי, מסופר על בבית הספר ״דרורים״ בהנהלתה של המנהלת המוזרה, מיכל ינאי שטקליס,יש כמה תלמידים מאוד מעניינים: שי ורועי – צמד חברים שמתמחים במדעים, רוי בוי – ילד הטבע שיודע הכל על טיולים ובעלי החיים, קוגומלו – הספורטאי המצטיין של בית הספר והתלמיד החדש יובל המבולבל – שעדיין לא מצא את מקומו בכלל. ההרפתקה מתחילה כשאל בית הספר מגיעה פיה מצחיקה ששולחת את כולם למשימה מסתורית בעקבות המטמון הגדול ביותר בעולם. באמצעות אומץ וחברות יגלו התלמידים שהמטמון האמיתי הוא היכולת לתת לאחר ויבינו שהדרך לא פחות חשובה מהתוצאה.

ראש עיריית צפת:"אני שמח ונרגש להביא לילדי צפת את המופעים הגדולים והמובילים עם האומנים שכולם אוהבים- יובל המבולבל, רוי בוי, שי ורועי, קוגומלו ומיכל ינאי, ולאפשר להורים להעניק לילדים את המופעים המיוחדים במחיר מסובסד וללא נסיעות למרחקים. אנו פועלים על מנת שמופעים מובילים נוספים יתקיימו בעיר כבר בחנוכה הקרוב".

להזמנת כרטיסים: https://katzr.net/419aa4

תגובה אחת

השאר תגובה

דילוג לתוכן