fbpx

הכתובת על הקיר: עירוני צפת עושה דרכה לליגה ג' – הפסד 14 – האם יהיה זעזוע או שהשלימו עם המצב?

"איזה יופי של איצטדיון בניתם לכם כאן בצפת", את המחמאה הזו בצפת שומעים בכל שבוע אנשי צפת מהשחקנים האורחים. רק חבל שבדרך בצפת בועטים בדלי ושכחו שצריך גם תוכן והקבוצה הייצוגית של העיר עושה דרכה לליגה ג' – כל עוד אין משילות בקבוצה ואין מי שיביא לזעזוע.

חננאל אברהם אחרי כיבוש השער הראשון – כבש צמד שלא הספיק. צילומים: מאיר ינקו.

במשחק שנערך היום (שישי) ספגה צפת את הפסדה ה-14 העונה לאחי עכו מהצמרת. בסיום המשחק שהוכרע בתוספת הזמן ע"י האורחים מעכו 3:2, באו אנשי צפת בטענות לשופט, מוחמד שלאעטה על קיפוח. כדאי מאוד לשחקני ואנשי צפת לבוא בטענות לעצמם. מבחינתה של צפת הפספוס הוא גדול. חננאל אברהם העלה את צפת ליתרון בדקה ה-15 מבעיטה חזקה מתוך הרחבה והוריד את צפת ביתרון במחצית, 0:1. האורחים שהוו – 10 דקות מפתיחת המחצית השנייה משער מ-16 מטרים שברח לשוער, אביב לוי מהידיים. בדקה ה-68, השלים חננאל צמד כשקיבל מסירה מפרגנת מבן שמואל, כדי לעלות שוב ליתרון, 1:2. שבע דקות לאחר מכן עכו משווה את התוצאה לאחר שניצלה הגנה ויכולת חלשה של השוער. כאמור בתוספת הזמן, סופגת צפת שער ושלוחת את אנשי עכו העליזים בחזרה לביתם.

המקורבים לקבוצה יודעים שהמצב הקיים לא יכול להמשך המצב הוא בכי רע והאדישות המקצועית משרה אווירה לא טובה בקבוצה. הבעיות בקבוצה מתמשכות ונמרחות. המצב הכספי הקשה של עמותת הספורט בא לביטוי ביכולת השחקנים, הדחייה בשכר לעוד מספר חודשים משפיע על השחקנים שגורמת גם לאי השתתפות מלאה באימונים. היחסים במועדון וחוסר המשילות של העירייה, ההנהלה והמאמן משפיעה באימונים שלא פעם מסתיימת בקטטות ובגידופים בין שחקנים. חוסר המוטיבציה של השחקנים מורגש הייטב ולא כולם זוכים לרוח גבית ותמיכה מההנהלה. למעשה ההנהלה מתקשה להביא לזעזוע כי אין יד מכוונת מעיריית צפת.


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

יש להירשם לעדכונים כדי לקבל את הפוסטים האחרונים לאימייל שלך.

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן