fbpx

השיטות שיאפשרו לכם לבצע קידום אתרים יעיל

עולם קידום האתרים הוא אחד העולמות המתפתחים והמבוקשים ביותר בעולם של המאה ה-21, ולמה? פשוט מאוד – העולם היום מתנהל ברובו ברשת. בהתאם לכך בעלי עסקים רבים הבינו שאם הם מעוניינים להישאר בתחרות האין סופית אל מול עסקים אחרים – קידום אתרים יעיל הוא חלק שצריך להיות חלק נפרד מהם. היום קיימות שתי שיטות עיקריות לביצוע קידום אתרים יעיל – שיטת הקידום הממומן ושיטת הקידום האורגני. כדי שתוכלו להחליט מי מהן טובה יותר לעסק שלכם, החלטנו להרים את הכפפה ולפזר קצת יותר את מסך הערפל שמעל הנושא הזה. אז מוכנים? קדימה, בואו נתחיל לקדם בכיף!

צילום: envato.com

למה שיבחרו דווקא בכם? התשובה גלומה בקידום אתרים יעיל

בואו נניח שאתם עסק לייצור רהיטי עץ. כמוכם, כידוע לכם, יש עוד לא מעט עסקים שמציעים בדיוק את אותו השירות. אם כך, איך יכול לקוח שמחפש בגוגל "רהיטי עץ" להגיע אליכם ולבחור דווקא בכם? ובכן, אם הוא ישקיע בחיפוש ויעבור בין דפי התוצאות הרבים (כן, אנחנו מדברים על עשרות דפים), אולי הוא אכן יגיע אליכם, אבל בינינו, ברור לנו שהוא לא יעשה את זה, אלא יעדיף לסגור את העניין הזה באמצעות התוצאה הראשונה או השנייה שתצוץ בפניו.

קידום אתרים יעיל באמצעות שיטת הקידום הממומן

אז בואו נתחיל משיטת הקידום הממומן, שבה עסקים רבים בוחרים על מנת להציב את אתר האינטרנט שלהם בראש רשימת התוצאות של החיפוש בגוגל. רגע, מה? בואו נתחיל מההתחלה, לאט לאט. שיטת הקידום הממומן עובדת באופן שבו גוגל מציבה את אתר האינטרנט שלכם, בתור עסק לרהיטי עץ, במקומות הראשונים של עמוד התוצאות, ואילו עבור כל לחיצה שמתבצעת על כתובת האתר – אתם מעבירים לגוגל תשלום. מדובר כאן על שיטה קלה ופשוטה, אך צריך לקחת בחשבון שליד אתר האינטרנט שלכם תופיע המילה "מודעה", מה שיצביע ללקוח על כך ששילמתם לגוגל עבור שיציב אתכם ראשונים.

קידום אתרים יעיל אמצעות שיטת הקידום האורגני

לעומת זאת, קידום אורגני בגוגל עובד באופן קצת שונה, ולא פעם הרבה יותר יעיל. שיטת הקידום האורגני עובדת באופן שבו אתר האינטרנט שלכם בתור עסק לרהיטי עץ מכיל כל מיני תכנים, כאלו שנותנים ערך מוסף ומידע מעניין לצרכנים. בצורה הזו גוגל יודע לזהות אתכם בתור אתר אינטרנט ששווה לקדם וככל שהתכנים שלכם יהיו רלוונטים יותר ועשירים יותר, כך גוגל יבין שיש לו פה עסק עם עסק לרהיטי עץ שמשקיע בעצמו ובצרכנים שלו מאוד, ועומד תוצאה אמינה שכדאי לקדם באופן אורגני.

אז במה כדאי לבחור?

ובכן, כל עסק צריך לקחת את השיקולים שלו בחשבון ולהבין איזו מן השיטות מתאימה לו יותר באופן ספציפי, אבל כל עוד אתם מבצעים קידום אתרים – אתם כבר בדרך לפסגה. בהצלחה!

השאר תגובה

דילוג לתוכן