fbpx

חג סיגד שמח: במכללת עמק יזרעאל חגגו הסטודנטים עם הקהילה האתיופית את החג המסורתי

השבוע חגגו במכללת עמק יזרעאל את חגיגות חג הסיגד של הקהילה האתיופית בהשתתפותם של כלל הסטודנטים בקמפוס. ציון חג הסיגד הינה מסורת שנמשכת כבר שלוש שנים כשיתוף פעולה בין התכנית ״הזדמנות להצלחה״ של החוג לסיעוד ואגודת הסטודנטים.

unnamed
האירוע הופק ע״י סטודנטיות מהתכנית אשר מזה כחודש ארגנו את התוכן המסורתי של החג ודאגו להכנת המאכלים הייחודים לעדה על מנת לחשוף את הסטודנטים המגיעים לאירוע לתרבות ולמסורת של יהדות אתיופיה

אגודת הסטודנטים שבראשה עומד יניב בר – און מעניקה מדי שנה את תמיכתה ועזרתה למען קיומן של החגיגות ובכללן מעניקה במה לאמנים מהקהילה האתיופית.
השנה הזמינה האגודה את הזמרת והיוצרת שבמקור גדלה בנצרת עילית אבבה דסה, זמרת שפורצת בימים אלה עם אלבומה החדש .

%d7%9a

תוכנית ״הזדמנות להצלחה״ שלקחה חלק בארגון החגיגות הינה תכנית ייחודית הפועלת בחוג לסיעוד באקדמית עמק יזרעאל.
מטרת התכנית היא להכשיר סטודנטים וסטודנטיות יוצאי הקהילה האתיופית למקצוע הסיעוד.
התכנית מאפשרת ליווי אקדמי אישי ומותאם לאורך כל התואר ומאפשר הכשרת אחים ואחיות שיהוו גשר חשוב להבנת צרכי הבריאות של הקהילה האתיופית ויתרמו רבות לבריאות החברה הישראלית בכללותה.

עירית חן צפאי , מ״מ מרכזת תכנית ״הזדמנות להצלחה״: ״אני שמחה נרגשת וגאה ללוות אל קו השיא את העשייה הנפלאה הזו של בני ובנות העדה האתיופית מהחוג לסיעוד, שאחראים על הפקת האירוע המקסים הזה היום.
אני שולחת אליכם את אהבתי והערכתי על שילוב הכוחות והמאמצים שריכזתם לקראת היום הזה״

יניב בר – און, יו"ר אגודת הסטודנטים האקדמית עמק יזרעאל:

"אני גאה בכל הסטודנטים שחברו יחד על מנת לקיים את חגיגות חג הסיגד. אין לי ספק שהצלחת היום המרגש והמיוחד הזה הוא הוכחה לשיתוף הפעולה בין כל הרבדים של החברה ומתן מקום של כבוד לקהילת יהודי אתיופיה היקרה."

מיכאל חסלר, מנכ״ל אגודת הסטודנטים : ״אני שמח שהמסורת של חגיגות חג הסיגד נמשכת ושכל שנה באים לחגוג ביחד עם משתתפי התכנית סטודנטים רבים מכל רבדי האוכלוסייה. אני מודה לשותפי להפקת האירוע הגב׳ עירית חן צפאי והסטודנטים וסטודנטיות שמשתתפים בתכנית על שיתוף הפעולה וחשיפת התוכן ייחודי של הקהילה האתיופית בפני כלל הסטודנטים

דילוג לתוכן