fbpx

סל עצמי: אימוני קבוצת מ.ס צפת גרמו לביטול חוג הכדורסל למבוגרים לאחר 35 שנות פעילות

חוג הכדורסל למבוגרים של ימי שישי בצפת המיועד לחובבנים מעל גיל 30 ומעלה עומד בפני סכנת סגירה לאחר מעל 35 שנות פעילות.

5860143d-8b53-4f2f-b364-b657a59495df

החוג שהוקם ע"י חובבי ספורט בראשם, חיים זינגר, חיים פינקלשטיין ושמוליק כחלון ובעידוד העירייה זכה להצלחה כבירה שהביאה בהמשכו להקמת קבוצת כדורסל בליגת האיגוד על חשבון הפסקת פעילותה עקב חובות כספיים של הפועל צפת המיתולוגית. שניים מחברי החוג, חיים זינגר וברוך מזרחי היו מהיזמים להקמת קבוצת מ.ס. צפת לפני 5 שנים, קבוצה שעשתה עלייה מוטורית עד לליגה הארצית.

אך צחוק הגורל שדווקא את מחיר הקמת הקבוצה המקצועית בה היה חבר בזמנו גם ראש העיר צפת, אילן שוחט משלמים אותם שחקני החוג החובבנים שנאלצו בעול כורחם להפסיק את קיום החוג. אימוני קבוצת הכדורסל של מ.ס. צפת בהדרכת המאמן, שלום (פופי) חדד מתקיימים באולם באותה שעה בה היו אמורים בוגרי החוג לכדורסל לשחק להנאתם.

שחקני החוג הזועמים נאלצו לוותר לטובת אימוני הקבוצה הבוגרת גם בגלל חוסר הנעימות שנוצרה מכך ששניים מחברי החוג (מזרחי וזינגר) משתייכים להנהלת מ.ס. צפת.

כל ניסיונותיהם של כ-20 חברי החוג בראשם, גלעד טויטו,דביר ואורי יגר, שמוליק כחלון וחיים פינקלשטיין לשנות את מועד קיום אימוניה של קבוצת מ.ס. צפת עלו בתוהו.

" חבל מדובר בחוג איכותי שפועל שנים עם חבורה אכפתית שחשובה לה פעילות של זמן איכות וספורטיבית להנאתה", אמר, גלעד טויטו ששיחק בקבוצת מ.ס. צפת בשנותיה הראשונות וכיום משתתף קבוע בחוג המבוגרים. "פנינו לפתרון הבעיה לעיריית צפת ולראשי הקבוצה, אך הם לא מוכנים לוותר על שעת האימון לטובת המשך החוג",הוסיף,טויטו. 

מהקבוצה נמסר כי לצערם לא ניתן לפתור את הבעיה וממליצים לאנשי החוג למצוא יום אחר שלא מתנגש באימוני קבוצות המועדון. "הקבוצה מעל הכול", אמר המאמן,שלום (פופי) חדד. 

דילוג לתוכן