fbpx

חמאס פרסם סרטון ראשון של שני החטופים הישראלים, קית' סיגל ועמרי מירן, שהוחזקו בשבי מאז פיגועי הטרור ב-7 באוקטובר

ארגון הטרור חמאס, פרסם השבת סרטון ראשון של שני החטופים הישראלים, קית' סיגל ועמרי מירן. השניים נחטפו ב7 באוקטובר וזהו אות חיים ראשון שלהם משבי החמאס.

בסרטון, ששודר בפלטפורמות התקשורת של חמאס ועורר תגובות רבות בישראל ובעולם, שני הגברים נראים מדברים למצלמה, מתוך חדר קטן. עמרי מירן, שנראה עייף, מספר כי הם נמצאים בשבי כבר מעל 200 יום, ואומר כי הוא מתגעגע מאוד למשפחתו ומקווה לראותם בקרוב. קית' סיגל, שבמהלך הסרטון פורץ בבכי, מבטיח למשפחתו שהוא בסדר ומבקש מהם להמשיך ולשמור על עצמם.

קית' סיגל ועמרי מירן
קית' סיגל ועמרי מירן. צילום מתוך הסרטונים שהפיץ החמס

התגובה בישראל לפרסום הסרטון הייתה סוערת. משפחות החטופים, שחוו חודשים של דאגה בלתי נגמרת, יצאו לרחובות וקיימו הפגנות דרישה לשחרור יקיריהם. הם קראו לממשלה לנקוט צעדים ממשיים להבאתם הביתה, ולא להישאר אדישים לסבל שהם עוברים. בהפגנה שקיימו ליד משרד ראש הממשלה, נשאו שלטים וקראו לקידום מהלך מדיני או צבאי שיביא לסיום המצב הקשה הזה.

במקביל, דובר צה"ל ומקורות במערכת הביטחון הביעו דאגה כבדה לגורלם של החטופים. כמו כן קראו לציבור להימנע מהשמצות וקריאות שעלולות לסכן את חייהם. הם גם הבהירו כי מאמצים רבים נעשים מאחורי הקלעים כדי להבטיח את שחרורם של החטופים.

המשפחות המוטרדות, וביקשו מהממשלה לעשות הכל על מנת להבטיח את שחרורם של החטופים בהקדם. הם קראו לממשלה לשקול כל אופציה פוליטית או צבאית אפשרית, כדי להשיב את בני משפחותיהם הביתה.

כאמור, האירועים משכו את תשומת לב הציבור והתקשורת בישראל ובעולם. כאשר כולם מחכים לראות מה תהיינה ההתפתחויות הבאות במאמצים לשחרור החטופים.


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

יש להירשם לעדכונים כדי לקבל את הפוסטים האחרונים לאימייל שלך.

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן