fbpx

טיפים למציאת מובילים מומלצים בצפון

כשאתם מתכננים את מעבר הדירה או המשרד שלכם אתם מחכים לרגע הנכון כדי למצוא את המוביל המתאים להם. זה מתחיל כמובן בבקשה לקבלת הצעת מחיר כדי להבין מה מצפה לכם. רצוי לדעת כי כל מחירון להובלה כולל כמה וכמה סעיפים שחשוב לדעת אותם כדי להבין איך מתמחרים את ההובלה ולבחור מי ששם דגש על זה. ההסבר להבנת מחיר הובלות להלן ישמש אתכם כדי לוודא שאתם מתומחרים נכון ללא הפתעות של הרגע האחרון. זה תמיד החשש הכי גדול של מזמיני הובלות.

מוביל דירות
צילום: freepik

איך קובעים מחיר הובלה?

מחיר הובלה נקבע קודם כל על פי העונה. עונת ההובלות היא בדרך כלל בקיץ, בסוף שנת הלימודים שמשפיע לא רק על משפחות אלא גם על כל מי שלומד במוסדות להשכלה גבוהה וזקוק למעבר דירה בדיוק בתאריך הנוח לו. בעונה שלאחר הקיץ ובאמצע השנה המחיר יהיה נמוך יותר משום שיש פחות ביקוש. מובילים מומלצים בצפון נוטים לקבץ כמה הובלות ליום אחד ולאותו אזור כדי שיהיה נוח לעבוד במחיר הוגן לכולם, ולכן חשוב גם לשאול על כך.

מחירון על פי פרמטרים

מחירון הובלות נקבע גם על פי תכולת הדירה, מספר הארגזים והרהיטים, האם יש רהיטים כבדים ופריטים מאוד מורכבים להובלה כמו מקרר כבד ועוד. במקרים כאלה גם חובה להזמין מנוף ורמפה מיוחדת כדי להוביל בצורה נוחה. גם נגישות לדירה והאפשרות להגיע אליה במעלית או להעמיד את המשאית בדיוק לידה. כמספר הדירות והבניינים כך גם הצורות שבהן אפשר להוביל את התכולה לפי נוחות. המחיר מושפע גם מקשיי ההובלה הפיזית אם מדובר בבניין ללא מעלית.

ביטוח ואחריות

אם המחיר זול מדי סביר להניח שיש להם הנחה בגלל היעדר ביטוח ואחריות וזה שיקול שלכם עד כמה חשוב לכם. מובילים מומלצים בצפון שנותנים לכם הצעת מחיר חייבים להודיע לכם עד איזה סכום הביטוח שלהם מכסה את הנזקים. יש מובילים שהסכום יכול להיות נמוך מסכום התכולה שלכם. לכן, אם יש לכם פריטים יקרים מאוד שמחירם גבוה יותר כדאי לדאוג להסדרי כיסוי ביטוחי מתאימים. זכרו שלמרות זאת, מובילים לא רוצים לגרום נזק ולמרות הרצון הטוב יכולות תמיד לקרות תאונות מצערות. עדיף להיות מבוטח ומכוסה.

כיצד לבדוק המלצות?

כשאתם מקבלים המלצה מחברים על מובילים שאלו אותם את כל הפרטים. יכול להיות שאופן ההובלה שלהם אינו מתאים לכם, או שתכולת הדירה שלהם קטנה או גדולה משמעותית משלכם. השוו לפי אותם פרמטרים כמו קומה, מיקום, מעלית או מדרגות, מספר ארגזים, רהיטים לפירוק והרכבה ועוד. כמו כן, נסו לשאול אם נעזרו בשירותי האריזה משום שאריזה של מקצוענים משנה את כל התמונה. תוכלו לשלם על פחות ארגזים אם מישהו יארוז אותם טוב יותר ובצורה יעילה וחסכונית יותר מצורת האריזה שלכם.

השאר תגובה

דילוג לתוכן