fbpx

יש לך רעיון לפתוח עסק? הלוואות בערבות מדינה

צילום אילוסטרציה FREEPIK BL

מוחך קודח רעיון שנים רבות כיצד תפתח את העסק שלך, ובסופו של דבר אתה מוצא את הרעיון שיבטיח לך לעשות את הצעד, האם הלוואות בערבות מדינה הם הפתרון? יעקב אלון מסביר:

האם כל רעיון שיצוץ לך בראש יקנה לך את הלוואות בערבות מדינה לפתיחת עסק? ובכן זה לא עובד כך, כנראה אתה בכיוון אבל צריך לבחון את העניין בעניים ניטרליות ולא משוחדות, שהרי כל יזם יבוא ויאמר את המשפט הבא:  " מה כל בעל עסק היה בעבר בעל עסק? ברור שאין לו ניסיו ושל בעל עסק. אז ברור שמגיע לי לקבל הלוואות בערבות מדינה לפתוח עסק חדש. הרי יש לי יכולות מעולות, אני תותח, עבדתי בעבודות של מקצוענים. אז היכן הקוץ? ואיך מחדדים את הבקשה בכדי שתעבור, או איך בוחנים את ההתאמה שלך לעסק החדש שאתה רוצה לפתוח?

איך בוחנים את ההתאמה של הרעיון לפתיחת עסק לבקשה עצמה?

הכול מתחיל ונגמר בניסיון שלך, שם המבחן האמיתי, שם זה עובר, ושם זה לא עובר. ההתאמה שנבחנת לכל מי שרוצה לקבל הלוואה לפתיחת עסק היא האם יש לו ניסיון בהפעלה של העסק מהסוג שאתה רוצה לפתוח, לעיתים ניתן לעבור מתחום לתחום אם יש הקבלה במספר תחומים, התחום הראשון הוא האם יש לך ניסיון בהפעלה של עסק כזה, התחום השני הוא האם יש לך ניסיון בשיווק ופרסום, ובמילים אחרות האם אתה יודע ליצור עבודה שוטפת לעסק, שהרי לא יתכן שיהיה לך שלושה פרויקטים בתחילת הדר, ואין לך מתודולוגיה שמביאה לקוחות לעסק בצורה שוטפת, ותחום שלישי שנבדק הוא היכולת שלך להציג נתונים פיננסיים מהעבר שלך, שהם אבן הבוחן להתנהלות הפיננסית שלך בעתיד, מומלץ מאוד לצפות בסרטון של כיצד לבדוק זכאות לצורך קבלת הלוואות בערבות מדינה לפתיחת עסק חדש, ארבע דקות של צפיה יכולים לחסוך לך חודש עבודה על בקשת הלוואות בערבות מדינה עם סיכון של קבלת תשובה שלילית. אז למה להתאכזב אם אפשר למנוע זאת? אז בואו נבין את שני סוגי העסקים שפונים לקבל הלוואות בערבות מדינה במסלול הלוואות לפתיחת עסק, או לקבל הלוואות לעסק חדש.

עסק קמעונאי או עסק שנותן שירות לעסק אחר

עסק קמעונאי הוא עסק שעובד עם לקוחות סופיים, לדוגמא כל מי שיש לו חנות שנמצאת ברחוב, לא משנה מה סוג החנות, אם זו חנות בגדים, מינימרקט, חנות פיצוחים, מזון בעלי חים, מזון אורגני, חנויות פארם לסוגיהם, ועוד ועוד.

כאן המבחן שלך להתאמת הרעיון לעסק מול הניסיון הוא בבדיקה האם עשית תפקיד ניהולי בחנות רחוב במהלך השנים, אבל לא יעלה על הדעת שנניח שעבדת במינימרקט וניהלת אותו היטב ועכשיו תרצה לפתוח חנות מזון בעלי חיים, אתה לא מכיר את הספקים, אתה לא מכיר את המחירים של המוצרים, ועוד ועוד,

אבל! ישנה אפשרות לתקן את זה, יזמים רבים בוחרים לקנות זיכיון, וכאן יש להם חסות של החברה שמוכרת להם את הזיכיון ולכן אם אתה מצטרך לרשת גלידריות מצליחה, אז מובטח לך שהרשת תעזור לך לקנות את המוצרים במחירים הזולים ביותר, הרשת תנחה אותך ותלמד אותך את החסר לך שהרי יש לך ניסיון בניהול של חנות, בטיפול של לקוחות, בניהול פיננסי של העסק. אז כפי שאתה מבין צריך להתאים את היכולות שלך לעסק החדש, ולעשות זאת נכון

 סיכום

אם יש לך רעיון לעסק, והחלטת לצאת לדרך בחן היטב את ההתאמה שלך לסוג העסק שאתה רוצה לפתוח על מנת שתוכל לקבל הלוואה לעסק. בהצלחה בדרכך החדשה!

השאר תגובה

דילוג לתוכן