fbpx

לצד פתיחת הכביש החדש – התעניינות גוברת במעבר לקיבוץ קדרים

משהו טוב עובר על קיבוץ קדרים. ייתכן שהסדרת ציר קדרים- גולני וקיצור זמני הנסיעה לחיפה ולמרכז, ייתכן שגל הפרסומים האחרון על מפגעי איכות סביבה חמורים במרחב חיפה. מה שבטוח שקיימת התעניינות גואה בקיבוץ הצעיר.

הנוף הנשקף מההרחבה בקיבוץ קדרים- צילום: אלון ברש

למי שעובר מפעם לפעם בצומת "קדרים" ומתרשם ממערכת הכבישים החדשה, שווה לפזול הצידה ולהכיר את הקיבוץ המדובר קדרים – קיבוץ כפרי קהילתי עם משפחות צעירות הממוקם עשרות מטרים מצומת הדרכים בין כרמיאל, טבריה, צפת עם גישה נוחה לכיוון צומת גולני ומשם למרכז הארץ.

אופיו המיוחד של הקיבוץ הצעיר המשויך למועצה האזורית גליל עליון, מאפשר למשפחות חדשות ליהנות מחיי קהילה איכותיים ואף להטביע את חותמם בקיבוץ שממשיך להתחדש מיום ליום. לא מדובר על "קיבוץ קלאסי" עם רפת ופרות, אלא על מודל מיוחד הנותן "ספייס" לכל משפחה בשילוב השתייכות לקהילה כפרית נעימה משגשגת. הבתים נבנים על פי טעמה האישי של כל משפחה מול נוף גלילי עוצר נשימה, כל דייר חדש הופך לחבר קיבוץ ונהנה מהיתרונות הכלכליים הרבים שבמקום כדוגמת מפעל "קפרו" המצליח ונכסים מניבים נוספים (תחנת דלק, מטעים ועוד) שמשמשים כמקור הכנסה נוסף לכל משפחה. מערכת החינוך האיתנה- הפורמלית והבלתי פורמלית זוכה לדגש מיוחד במועצה שחרטה על דגלה לקדם את החינוך בכל הרבדים- מילדי הגן ועד בתי ספר תיכוניים מובילים בארץ.

משפחות צעירות שבחרו לגור בקיבוץ מבלי להתרחק ממקומות התעסוקה

כחבר קיבוץ, כבר מהרגע הראשון ניתנת האפשרות להצביע ולהשפיע על עתיד הקיבוץ הייחודי באספות הפתוחות לכל, במילים אחרות כולם שווים ותיקים ומצטרפים כאחד.

כחלק מתהליך הליווי בקליטה לקיבוץ ישנה אפשרות למגורים זמניים באחד מבתי הקיבוץ הכפרי, כך שתוכלו להתמזג עם המשפחות ולהכיר אותם מקרוב עוד לפני שבניתם את ביתכם.

הגשמת חלום של בית פרטי בישוב כפרי

מרבית בעלי המשפחות בקיבוץ מועסקים מחוץ לקיבוץ כשכירים או כיזמים ובעלי עסקים, כך מתאפשר להגיע למימוש עצמי בשעות העבודה יחד עם היתרונות של חיי קהילה למבוגרים ולילדים כאחד.

בימים אלו ממשיך הקיבוץ בקליטת משפחות המעוניינות להצטרף לקהילה צומחת ולהגשים את החלום בלי להתרחק יותר מדי מהבית https://www.facebook.com/kibutzkadarim

דילוג לתוכן