fbpx

מהו שיש דקטון ומה כל כך מיוחד בו?

צילום: freepik

אם הגעתם לכאן משום שאתם מחפשים את סוג השיש המושלם למטבח החדש שלכם, תנו לנו לספר לכם מעט על שיש דקטון – הבחירה של מיליוני אנשים בארץ ובעולם בעשור החולף.

השיש אמור לעשות עבורכם את הכל

בחירת שיש למטבח נחשבת לאתגר לא קטן. מצד אחד אתם שואפים למראה הנהדר מכולם, שמשקף הוד, פאר, אלגנטיות וגם מתכתב עם העיצוב של החלל והאמירה הסגנונית של הבית. מצד שני, חשוב לכם שהשיש ישרת אתכם למשך שנים רבות ושלא יווצרו בו סימנים או פגעים שיעכירו את המראה ויאלצו אתכם שוב להיקלע להוצאות. בין לבין אתם בוודאי מחפשים שיש שאפשר לחתוך עליו ישירות או להניח את הסירים החמים מהגז ולנקות בקלות רבה עם סיום כל ההכנות והבישולים.

מכל הסיבות הללו, בענף הבנייה ממליצים לא פעם על שיש דקטון. זהו השיש שהפך לחביב האדריכלים ובעשור האחרון גם לחומר הגלם המועדף בתוך המטבח. אז מה כל כך מיוחד בדקטון ולמה לבחור דווקא בו? המשיכו לקרוא ותגלו.

משטחי הדקטון מיוצרים באופן בלעדי (מוגנים בפטנט) על ידי החברה הספרדית הידועה קוסטינו. המשטחים שיצרה החברה באופן מסיבי החל משנת 2013, חוללו מהפכה בענף השיש והנגישו את היכולת של לקוחות רבים לבחור לעצמם שיש לא פחות ממשובח, מבלי להשקיע סכומי עתק בדומה לרכישה והתקנה של לוחות השיש מגרניט או אוניקס.

עצם העובדה שמחירו של שיש דקטון איננו מן הזולים אך תג המחיר שלו בהחלט גבוה, ממצבת אותו כבחירה אטרקטיבית, שכן לא מדובר בשיש זול שיהיה צריך לתחזק או להחליף אחת לזמן מה, אלא במוצר ראוי ויפהפה שמשקף את ההשקעה שלכם בנראות המטבח.

כל היתרונות של הדקטון שכדאי להכיר

אז מהן אותן תכונות שהופכות את הדקטון למבוקש כל כך בקרב הישראלים?

עמידות לטמפרטורות גבוהות – מי מאיתנו לא שוכח לפעמים להניח מגבת רגע לפני שמניחים על השיש את הסיר הלוהט? הדקטון יאפשר לכם להניח סירים חמים ללא חשש מסימנים, מה שתורם לנוחות ומהירות העבודה במטבח.

אטימות גבוהה – העובדה שמשטחי הדקטון דחוסים מאוד, הופכת אותם לבעלי מעט נקבוביות ולכן מים לא יקבלו את האפשרות לחדור פנימה. הדבר מונע רטיבות שתפגע בחיי השיש לאורך זמן ומאותתת גם על היכולת להשתמש ללא חשש בחומרי ניקוי רטובים.

אנטיבקטריאליות – אמנם אפשר לטעון שכיום כל שיש למטבחים מיוצר באופן אנטיבקטריאלי, אך מאחר וכמות הנקבוביות כאן קטנה משמעותית מזו שנמצאת בסוגים אחרים של שיש, מדובר בדוחה החיידקים המושלם, שמונע גם הצטברות של מזהמים שונים.

עמידות – משטחי הדקטון נוצרו בתנאי מעבדה, תוך שהם מחקים את היווצרות השיש הטבעי שנמצא בטבע. התוצאה היא יצירת משטח שחוזקו ועמידותו מקבילים לשיש הטבעי והוא עמיד מפני שריטות וקרינת UV ולכן מתאים גם להתקנה במקומות חשופים לשמש.


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

יש להירשם לעדכונים כדי לקבל את הפוסטים האחרונים לאימייל שלך.

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן