fbpx

מזל טוב:המועצה חגגה יום הולדת משותף לבני ה – 80 מקיבוצי הגליל העליון

הם נולדו עם יישובי "חומה ומגדל", חלקם גדלו בישראל, אחרים עלו אליה ממדינה אחרת. כשהיו ילדים הם זכו לשמוע את ההכרזה על הקמת מדינת ישראל, וכשבגרו התגייסו להגן עליה, ואחרי שהשתחררו קבעו את ביתם בבוץ בגליל העליון. ביום ראשון ציינה מועצה אזורית הגליל העליון את יום הזקן הבינלאומי עם בני ה-80 מקיבוצי המועצה, שהגיעו מכל הקיבוצים לערב מרגש בכפר בלום.

גיורא זלץ ראש המועצה בירך את "הגיבורים והגיבורות שהגיעו  לגבורות. מגיע לכם תודה גדולה על הטוב שיצרתם יש מאין, על חברה יצרנית, סולידרית וערכית שביססתם, בה מקבלים את האחר, עוזרים לאלו הזקוקים לעזרה ומושיטים יד תומכת. התורה מלמדת אותנו שגיל 80 הוא גיל מצוין להתחיל משהו חדש, ואני מאחל לכל אחת ואחד למצוא את ההתחלה המתאימה, לשמור על הבריאות, ליהנות מהחיים, מהמשפחה, מהקיבוץ ומהאפשרויות בגיל הגבורות. אנחנו נמשיך לתמוך וללוות באהבה.

חיי משמעות ועניין

זאבית דרומי מנהלת עמותת ותיקי הגליל, שארגנה את האירוע, בירכה את 68 בני ה- 80 עימם הגיעו עוד 400 בני משפחה וחברים. "זוהי הזדמנות מצוינת להעביר לכם רגשי הערכה וכבוד שאנו רוחשים לכם, על יישוב הגליל ופיתוחו, והגנה על הגבול הצפוני של מדינתנו. על השנים הרבות שעוד נכונות לנו יחדיו, נאחל לכולנו בריאות טובה, אושר ונחת מהילדים, מהנכדים ומכל המשפחה". 

כרמלה גורלי מכפר גלעדי דיברה בשם החוגגים 80, היא איחלה לעמיתיה ולעצמה "שתהיה לנו משמעות בחיים, תוכן מעניין, עשייה ולמידה. שנדע לנצל את היכולות שלנו, המבוגרים, לחדש ולהתחדש, להכניס תכנים, להודות ולהוקיר את מה שיש, והרבה בריאות ושמחה". 

דילוג לתוכן