fbpx

מחיר הכשלון: המאמן אלון אלוק עזב – "אני לוקח אחריות מלאה" – צפת שקועה בתחתית

לאחר חמישה מחזורים, נפרדה הפועל עירוני צפת ממאמנה אלון אלוק ועל פי הצדדים העזיבה הייתה הדדית. הפסדה הרביעי ברציפות של הקבוצה, הביא לזעזוע בקבוצה.

לאחר ההפסד המביך ליריבתה לתחתית באצטדיון העירוני בצפת לבית"ר נהריה, 2:1, משער שספגה בשריקת הסיום הבינו בצפת כי בקצב הנוכחי הקבוצה תמצא את עצמה בדרך הבטוחה לליגה ג' וזה העת להביא לשינוי. הנהלת צפת והמאמן אלון אלוק שבעונה החולפת הביא את הקבוצה למשחקי הפליאוף העליון החליטו על עזיבה. כעת בקבוצה נמצאים במו"מ עם מספר מאמנים. המטרה להחתים מאמן שיהיה על הקווים במשחק החוץ הקרוב בנחף מול בענה אף היא מהתחתית (11.10.22 – 16:15). בהנהלת צפת מטילים את האחריות על השחקנים על המצב בקבוצה. "הגיע הזמן שהנהלת הקבוצה תבדוק גם את אחריותה למצב בו אנו שרויים", אמר לכתבינו אחד משחקני הסגל.

המאמן, אלוק, נימק את ההחלטה לעזוב באתר "גליל עולה": "אני לוקח אחריות מלאה על מצב הקבוצה. התחלנו את העונה הזו עם סגל של 14 שחקנים בוגרים ועוד מספר צעירים, שראיתי לנכון לעבוד ולקדם אותם לשנים הבאות. סבלנו מפציעות וחיסורים במשחקים, למרות זאת נתנו פייט בכל אחד מהמשחקים, לא הובסנו, הפסדנו משחקים בדקות האחרונות, סבלנו מהרבה חוסר מזל והתקשינו מול קבוצות שסגרו את המשחק אחרי שהובילו".

עוד מוסיף, אלוק: "אני משאיר כאן בצפת קבוצה עם חומר אנושי וחומר מקצועי מצוין. עשינו בעונה שעברה עונה מדהימה. אני עוזב כשהמצב עוד ניתן לתיקון ויכול להיות שזעזוע על הקווים, זה מה שהקבוצה צריכה. אני רוצה להודות לרה"ע, שוקי אוחנה, למחזיקת תיק הספורט – ויקי כהן אלקבץ, למנהל מחלקת הספורט – ויקי אוואקי, להנהלה בראשות דני חזן ולכל מי שהיה לצידי בתקופה הזו. מאחל לקבוצה המון הצלחה בהמשך".


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

יש להירשם לעדכונים כדי לקבל את הפוסטים האחרונים לאימייל שלך.

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן