fbpx

משפחת המאירי תעניק מלגות להנצחת 'סיפורי גבורת תש"ח' ושחרור צפת

יוזמה מבורכת של משפחת המאירי בשיתוף עיריית צפת. לאחר פטירתו של מאיר המאירי מוותיקי העיר צפת שפעל רבות לשימור והנצחת סיפור הגבורה, סיפור תש"ח ושחרור בירת הגליל, החליטו במשפחה לחשוב יחד עם עיריית צפת על דרך הנצחה מקורית ומשמעותית.

על פי ההחלטה, ביום שחרור צפת יחולקו 3 מלגות לתלמידי בתי הספר בצפת על עבודה המנציחה ומתעדת את שחרור העיר צפת. במסגרת הפרויקט כל בית ספר יבצע סינון פנימי ויגיש עד 3 עבודות של תלמידיו, העבודות יכולות להיות כתיבת סיפור, יצירת סרטון, כתיבת שיר, הכנת הצגה, ריקוד, מצגת, ציור וכדומה. הוועדה שתכלול- נציג ממשפחת המאירי, מ"מ ראש העיר- הרב שלמה חדד ואחד מוותיקי העיר, תדרג את שלושת העבודות הזוכות שיעניקו ליוצרים מלגות מרשימות: 1,000 ₪ למקום השלישי, 2,000 ₪ למקום השני ו- 3,000 ₪ למקום הראשון!.

כמו כן, תתקיים תצוגה של היצירות במסגרת אירועי יום שחרור צפת אותם מתכננים בעיריית צפת באופן מוגדל ומשמעותי השנה. את העבודות יש להגיש למזכירות בתי הספר עד לתאריך 22.3.2019 בשעה 14:00. בתי הספר יגישו את שלושת העבודות המובילות לוועדת הבחינה עד לתאריך 1.4 בשעה 14:00. ראש עיריית צפת שוקי אוחנה ציין: "מאיר המאירי פעל רבות למען העיר צפת ומשפחתו ממשיכה את דרכו, אנחנו מברכים על היוזמה החשובה שתרחיב את המודעות של הדור הצעיר לאירועי שחרור צפת וגם תאפשר להנות ממלגות מיוחדות. אני קורא לילדי ונערי צפת לקחת חלק בפרויקט החשוב".

תגובה אחת

  1. משפחה יקרה בצפת שתרבה הרבה לטובת העיר אני כילדת צפת ממשפחת שחרור הכרתי את רוב המשפחת המאירי

השאר תגובה

דילוג לתוכן