fbpx

נכנסה לספר ההיסטוריה בכדורסל הישראלי – צפת מחקה פיגור של 29 – הכרטיס לפליאוף עדיין בהישג יד

חמישה מחזורים לסיום העונה הרגילה. קבוצת מ.ס. דניאל צפת עשתה צעד חשוב להתברג בשמינייה שתעפיל לפליאוף העליון. ניצחון של צפת במוצ"ש הקרוב באולמה (20:00) על מכבי ראשל"צ יקרב אותה משמעותית למטרה.

צילומים: מיכל בן גיגי

צפת השיגה את ניצחונה התשיעי בליגה באחד המשחקים היותר משוגעים שקיבלנו העונה. צפת הגיעה לאולם מרכז הפיס במעלה אדומים לאחר נסיעה ארוכה ומתישה של מעל 4 שעות ולפי המחצית הראשונה היה נדמה שאותות הנסיעה הארוכה נתנה אותותיה על שחקניו של המאמן יוסי בונן. צפת הפגינה מחצית ראשונה מבולבלת וזוועתית וקלעה 20 נקודות בלבד.

המקומיים פתחו את המשחק בסערה והגיעו ליתרון שיא של 29 נקודות הפרש. המחצית הראשונה הסתיימה ב- 20:46 למעלה אדומים והשאלה שנותרה פתוחה הייתה ההפרש שבו תפסיד צפת. צפת עם שני הפסדים רצופים ושוב ללא מקסים רומנוב (שוב חולה) עלתה לפרקט במחצית השנייה עם רצח בעיניים ועם המון אופי של השחקנים. הקבוצה של המאמן בונן הפכה את המומנטום והשאירה את המקומיים על 17 נקודות בלבד בחצי השני ויצאה עם ניצחון חוץ ענק. 73:65. מכבי מעלה אדומים מסתבכת בקרבות התחתית, בצפת עוד חולמים על כרטיס לפלייאוף.

לצפת: דניאל קופרברג 20 נק', עומר חממה 18 נק', תומר כהן 15 נק', איתי גליק (8 ריבאונדים, 7 אסיסטים) 10 נק', אופק בן יעקב 7 נק', ניב אבידן 2 נק', יובל מיכאלי 1 נק'.


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

יש להירשם לעדכונים כדי לקבל את הפוסטים האחרונים לאימייל שלך.

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן