fbpx

פגיית המרכז הרפואי זיו בצפת מצטיינת משרד הבריאות

הישג מרשים למחלקת הפגייה של המרכז הרפואי זיו בצפת. הפגייה התבשרה על ידי משרד הבריאות כי היא מצטיינת בקרב המרכזים הרפואיים הקטנים בישראל.

בתום בדיקה מקיפה ומעמיקה של משרד הבריאות, שכללה 48 קטגוריות שונות ומגוונות, ניתן לפגייה בזיו ציון גבוה מאוד העומד על 98.6% ומשקף הלכה למעשה את המצוינות שמתווה את דרכו של המרכז הרפואי זיו. בשנים האחרונות מגמת השיפור של הפגייה בזיו ניכרה היטב, הן בעבודת הצוותים הרפואיים והן ברכישת מכשור מתקדם ביותר.

מנהל מחלקת טיפול נמרץ יילודים ותינוקות והמשנה לדיקן הפקולטה לרפואה בצפת, פרופ' אריק שינוול אמר: "אני ממש שמח שהעשייה הרבה שלנו מתבטאת בביקורת הארצית והמקיפה של משרד הבריאות. ההצטיינות שלנו נובעת משילוב מוצלח בין צוותים רפואיים, סיעודיים ואחרים בתמיכת הנהלת המרכז הרפואי, שעונה לצרכים שלנו ומשדרגת ומחדשת את המחלקה בציוד הנדרש והמתקדם ביותר. בשל העובדה שתרבות השיפור המתמיד היא חלק מהתנהלות שלנו, אנו נמשיך להשתפר ונפעל לשמירה על המצוינות הזו".

מנהל המרכז הרפואי זיו ד"ר סלמאן זרקא אמר: "ההצטיינות הזו מעידה על העבודה הנפלאה הנעשית במרכז הרפואי זיו בכלל ובפגייה בפרט. חדרי לידה מתקדמים, צוות מקצועי ומצוין, שיתוף פעולה פורה בין חדרי הלידה והפגיה ומנהיגות המנהלים, כל אלה יחד, מביאים לתוצאות הנהדרות הללו. אני מודה למנהל המחלקה פרופ' אריק שינוול, לאחות האחראית שושי אפוטה ולכלל העובדים במחלקה על עבודה נפלאה, מקצועית ומצוינת. אני מודה לתושבי הצפון שנותנים את אמונם במרכז הרפואי זיו. זה החזון שלנו שבריאות הצפון מעל הכל ונמשיך להעניק למטופלים שלנו את הטיפול המצוין, האיכותי והשלם".

השאר תגובה

דילוג לתוכן