fbpx

פסטיבל סוכות בצפת: קופיקו, שלגלון, נוי פדלון, מתנפחים, הצגות, רכיבה על סוסים

לאחר שנים של תלונות על העדר פעילויות לכל המשפחה בחול המועד בצפת, נערכו בעירייה בהתאם וייערכו שלל אירועים.

ביום שלישי, 15.10, יומו הראשון של חול המועד יתקיימו מספר רב של אירועים ברחבי העיר צפת: בשעה 10:00 יחל הפנינג מיוחד של קק"ל בפארק עמק התכלת עם סיורים מודרכים, סדנאות ודוכני יצירה. בשעה 11:00 יתקיימו אירועי ילדים ללא תשלום בהיכל התרבות בית יגאל אלון עם שלגלון- אמן הילדים האהוב במופע חדש, מלא ביטויים, צחוק והפתעות לכל המשפחה. בשעה 11:30 יתקיים מופע הילדים המרכזי של קופיקו-הקוף הכי מצחיק ואהוב במדינה במופע מרהיב, צבעוני ומצחיק עד דמעות. עוד ביום שלישי- החברה למתנ"סים תחל בסדנת 'יוצרים את עצמינו' בשינקלט לתלמידי ז-ח.

ביום רביעי 16.10 בשעה 10:00 יתקיים הפנינג סוכות עם דוכני משחק ויצירה ברחבת בית אלון, כשעה מאוחר יותר במתנ"ס בלום תתקיים הצגת ילדים- 'המסע של ברל'ה' מבית תאטרון ואספקלריה בעלות מסובסדת של 10 ₪ בלבד. בשעה 16:00 יתקיים הפנינג סוכות לילדים ונוער במתנ"ס בלום עם מתנפחים, דוכני יצירה, משחקי רצפה ועוד. את היום יסיימו בצפת במופע חגיגי ומיוחד של  הזמרת נוי פדלון בהיכל התרבות בית יגאל אלון בשעה 20:00- כניסה חינם. פדלון נחשבת להבטחה הנשית של המוסיקה הישראלית, השיר שהוציאה לאחרונה- סוודר זכה למעלה מ 14 מיליון צפיות ביוטיוב.

ביום חמישי  17.10 תקיים עיריית צפת יחד בשיתוף קופת חולים מאוחדת וחוות בת הרים הפנינג מיוחד בחוות בת הרים ובפארק עמק התכלת בין השעות 10:00-14:00, הכולל רכיבה על סוסים, מתנפחים, סיורים בפארק  בשיתוף קק"ל והשקה של משחק הטוטם טיים- משחק מציאות רבודה חדש בפארק עמק התכלת יחד עם משכ"ל. בשעה 13:30 עמותת רוח צפת תקיים סיור מנגן מודרך שיצא מרחבת העירייה ויחלוף ברחבי העיר העתיקה – נדרשת הרשמה מראש, מחיר למשתתף: 10 ₪. בנוסף, ביום חמישי יתקיים בהיכל התרבות בית יגאל אלון יתקיים אירוע הסיום של הפסטיבל הבינלאומי 'קשת הצפון' לאומנויות נוער וילדים עם 2 קונצרטים חגיגיים, בשעה 12:00 בהשתתפות צעירים ובשעה 16:00 בהשתתפות בוגרים, הכניסה ללא תשלום. את יום חמישי ננעל במופע מיוחד שיחל בשעה 20:00 במעיין הרדום ,עם מוסיקה רוחנית, מרגיעה ומשמחת בהובלתו של נגן הנבל –שמחה בנימין מההרכב המוזיקאלי 'משפחת צוף', יחד עם אשתו אביטל המנגנת בבגלמה טורקי וכלי הקשה, הבן נחמן המנגן בחליל צד והבת אורה המנגנת בבנדיר טורקי.

בנוסף לאלו,  לאורך החג יקיימו בלבנות ולהבנות אירועים בבית הקהל: סיורים מודרכים בנסתרות צפת מהמאה ה-16, מסע מרתק בעקבות "האוצר בסוכה", סדנת תופים, יצירת מובייל לסוכה מחומרים טבעיים, הכנת פיתות ולחמניות בתנור עתיק ועוד. עלות למשתתף 20 ₪, עלות למשפחה עם למעלה מ 5 נפשות- 100 ש"ח.   במוצאי סוכות, יום שני 21.10 החל מהשעה 20:00 תקיים עיריית צפת והמועצה הדתית את מנהג 'הקפות שניות' ברחבת בית יגאל אלון בליווי מוסיקה, ספרי תורה, רבנים ואישי ציבור.

ראש עיריית צפת שוקי אוחנה: "לאחר שנים רבות בהם נאלצו תושבי העיר לנדוד למרחקים, אנו שמחים לאפשר לתושבי צפת להנות לאורך החג כולו ממגוון רחב של אירועי תרבות ופנאי מובילים לכל המשפחה, הכי קרוב לבית, כאן בעיר שאין עוד כמוה בעולם – צפת, כאשר רוב האירועים הינם ללא עלות".

17 תגובות

  1. ראש עיר יקר
    מברכת אותך ואת העשיה שלך
    לעיר צפת לפגוש אותך בכל מקום בעיר מברך את העוברים ושבים תושבי העיר צפת ומחמם לנו את הלב כל פינה מדברת בעד עצמה בהתייחסות בהתעוררות מרגש אותי לראות כמה השקעה חשיבה אכפתיות מהעיר צפת אני מאחלת לך ראש עיר יקר שתמשיך לרגש לשמח את תושבי העיר צפת ואת האורחים שמגיעים לכאן כולם רואים את ההתעוררות המדהימה
    מאז שנבחרת העיר קיבלה התיחסות מרגיש שהבית שלך חשוב ויקר לך מאוד על כך ברכתי לשנה החדשה מברכת אותך שתהיה שנה טובה ומתוקה
    חג סוכות שמח שמחים וגאים בך
    תודה רבה לך שאתה דואג לבית שלנו ותודה רבה שאתה משמח אותנו ומעניק שמחה לפגוש כל מקום ופינה מתחדשת ומקבלת התבוננות של הנאה והתרגשות בלב וואו מטפחים את עירי צפת כמה שמחה שוקי אוחנה איש יקר המשך עבודה פוריה ומהנה תודה רבה לך יישר כוח גדול

  2. יישר כוח על העשייה והחשיבה למען תושבי צפת לשיפור תנאי חייהם רווחתם ואיכות חייהם בכל התחומים יישר כוח ותודה לך שוקי אוחנה

  3. חג שמח לכולם.
    ראש עיר יקר, אני נורא רוצה שזה לו יפסיק שאתה תמשיך במעשה.
    ואני לו חושבת אם יש מתחרים אתה תמשיך בה' בגדול

  4. בנוסף לכל הפסטיבלים.
    הנערכים כמידי שנה בצפת
    השנה יהיה אפשר למספר את פסטיבל סוכות
    כפסטיבל הראשון
    ומבלי לחרוץ לשון
    ולשבור את הראש
    איפה עם הקטנטנים להיות
    עצם הפעלתו וקייומו בעיר
    יוצר מצב של נוחות
    עם המון נוכחות
    ילדים רגועים
    יחד עם ההורים
    באוירה משפחתית
    המאפשר לקיים את המימרה
    "ושמחת בחגיך והיית אך שמח"
    והכל יש לזקוף לזכותו של ראש העיר מר שוקי אוחנה
    שלצפת הוא כמתנה
    אשר מצליח .
    להוביל בתבונה ובראייה מרחבית
    ואת הדברים החדשים שנראים מכל זווית
    מועדים לשמחה
    ולך כל ההצלחה

  5. אן על ראש העיר שלנו שוקי אוחנה ישר כח וחג שמח

  6. סוף סוף . אנחנו עדיין גרים בצפת מתכוונים לעזוב אבל שמחים שהעיר הולכת לכיוון טוב ולא רק בגלל האירועים . גם בגלל עזרה לכולם בכללי ולא רק לכמה מקורבים מסוימים וקבועים . התפללתי שתזכה לפני הבחירות והייתי בטוחה בזה גם אז כשהסתובבת בסופר . נקווה שיהיה טוב. ורק שאלה אחת … למה עושים דשא סינטטי באיצטדיון ולא דשא אמיתי … ?

  7. כאחת שעזבה את העיר בעקבות אכזבה גדולה ממנה, נהנית לראות איך היא מתפתחת וכמה שוקי דואג באמת לשמח את התושבים. יישר כח. כל הכבוד.

  8. באמת… להוריד את הכובע!
    כל הכבוד וישר כוח!
    חג שמח לכולם

  9. יישר כח העיר התעוררה
    ומקווה שתמשיך להיות ערה

  10. יישר כח שתמשיך כך ותקבל עוד קדיציה שהקדוש ברוך הוא יהיה בעזרת
    חג שמח לכל עם ישראל עם הצפתיים תודה על הכל

  11. כל הכבוד לראש העיר שלנו .
    כל יום אתה משנה את העיר לטובה .
    שהשם יתן לך רב הרבה כח,בריאות,עושר ואושר .
    תודה רבה רבה לך מכל הלב.

  12. סוף סוף תודה מיוחדת לראש היא אשריך שכולם ישארו בצפת פחות נסיעות ודאגות

  13. אין על ראש העיר שלנו
    שנים לא ראינו כזה שינויים לטובה
    השם יברך אותך

השאר תגובה

דילוג לתוכן