fbpx

פרחי באך: הטיפול הטבעי

פרחי באך

פרחי באך הם טכניקה מופלאה וטבעית שמסייעת בשיפור הרוחניות והנפש שלנו. הטכניקה מבוצעת באמצעות תמציות שנמצאות בפרחי בר, שגדלים באנגליה. פרחי באך הם אחד מכלי הטיפול הטבעיים הפופולריים ביותר בעולם הרפואה הטבעית והקונבנציונאלית. אז כיצד פרחי באך עובדים ולמי הם מתאימים?

מגוון רחב של תמציות: פרחי באך כוללים 38 סוגים שונים של תמציות, כל אחת מהן מיוצגת על ידי פרח אחר. כל פרח מייצג מצב רוחני או רגשי מסוים, ולכן ישנם פרחים מיועדים לטיפול בתמצבים ובטיפוסים שונים.

טיפול טבעי ובטוח: פרחי באך הם תרופות טבעיות, מיוצרות מפרחי בר שגדלים באנגליה. הם אינם מוכרים כתרופות רגילות ואין להם תופעות לוואי ידועות. זה הופך אותם לבטוחים לשימוש לכל אדם, ללא קשר לגיל או למצב הרפואי.

ריפוי נפשי ופיזי: פרחי באך מתמקדים בריפוי מצבים רוחניים המשפיעים גם על הגוף. הם אינם מתמקדים בטיפול במחלות ספציפיות, אלא בגורמים המסביב למחלה והתחושות הרוחניות והרגשיות של האדם.

השפעה רוחנית חיובית: הפילוסופיה של פרחי באך, מתבססת על הנחיה של ד"ר באך שהאדם מחובר לאור אינסופי ושנשמתו היא הקול הפנימי העליון. פרחי באך עוזרים לנו לשפר את האיזון בין הנשמה לשכל, מסייעים לנו להתמודד עם רגשות שליליים ומשנים את עמדותינו ותכונותינו האישיות לשלוט ברוחניותנו ולחזור לשמחה ושקט הפנימי.

מי מתאים לטיפול בפרחי באך: הטיפול בפרחי באך מתאים למגוון רחב של אנשים, לדוגמה לסובלים מבעיות לחץ ועומס, עייפות כרונית וחוסר אנרגיה, תקופות מעבר, תסמונות גיל ההתבגרות, דיכאון, ילדים עם קשיי למידה או קשיים חברתיים, חוסר ביטחון, אשמה, מחשבות טורדניות, ביקורתיות יתר כלפי עצמי ואחרים. הם גם יכולים להיות יעילים בטיפולי פסיכותרפיה בשיטת לוסקי.

סיכום:
פרחי באך הם אמצעי טיפול טבעי ובטוח המשתמשים בתמציות פרחים לשיפור הרוחניות והנפש שלנו. הם מתאימים לכל גיל ולמגוון רחב של בעיות רוחניות ורגשיות, והם יכולים לסייע לשחזור איזון רוחני, לשפר תחושות ולהקנות שלווה ושמחה פנימית. ניתן לרכוש מוצרי טיפול בפרחי באך באתר פלוראז המתמחה במוצרים לרפואה משלימה


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

יש להירשם לעדכונים כדי לקבל את הפוסטים האחרונים לאימייל שלך.

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן