fbpx

קלפי פרחי באך טיפוליים: כלי אבחוני עוצמתי לשיפור בריאות הגוף והנפש

קלפי פרחי באך טיפוליים הם כלי עוצמתי המסייע באבחון וטיפול במצבים רגשיים ואנרגטיים. פרחי באך הם תמציות פרחים המבוססות על הרעיון שהרגשות שלנו משפיעים עמוקות על הבריאות שלנו. כאשר אנו חווים רגשות שליליים כגון חרדה, דאגה, כעס או עצב, הם יכולים לגרום לנו להיות חולים. תמציות פרחי באך נועדו לסייע באיזון הרגשות, ובכך לשפר את בריאותנו ואת מימוש הפוטנציאל שלנו.

קלפים פרחי באך. צילום אתר פלוראז

יתרונות הקלפים הטיפוליים

הקלפים של פרחי באך פותחו על ידי מטפל רב תחומי ברפואה משלימה, אשר אסף עדויות מניסיונו רב השנים וממטופליו הרבים. החפיסה מכילה 39 קלפים, אשר כל אחד מהם פותח מתוך הבנת הצורך בכלי נוסף בתחום הטיפולי. קלפים אלו מהווים כלי אבחוני מרכזי בטיפול בפרחי באך ומשמשים מטפלים בכל טווח הגילאים והבעיות.

אופן השימוש בקלפי פרחי באך

השימוש בקלפי פרחי באך מתבצע במספר שלבים פשוטים:

  1. פרסו את כל הקלפים כאשר תמונות הפרחים מופיעות כלפי מעלה.
  2. עצמו עיניים וקחו מספר נשימות עמוקות. כאשר אתם מרגישים מוכנים, פקחו את העיניים ובחרו שישה קלפים מועדפים.
  3. בגב כל קלף מופיע הסבר על המצב האנרגטי של המטופל ומספר הקלף, התואם למספר התמצית בערכה הטיפולית של פרחי באך.
  4. אם המטופל בחר בקלף מספר 39 – רסקיו, עליו לבחור קלף נוסף, כלומר שבעה קלפים בסך הכל. המטופל יקבל שבע תמציות בהתאם לקלפים שבחר, ובנוסף את תמצית הרסקיו.

לסיכום

קלפי פרחי באך טיפוליים הם כלי חשוב באבחון וטיפול במצבים רגשיים ואנרגטיים. בעזרת השימוש בקלפים אלו, ניתן להגיע לאיזון רגשי ולשפר את הבריאות הכללית של המטופל. החפיסה המכילה 39 קלפים פותחה על בסיס ניסיון רב בתחום הטיפולי, והם מהווים תוספת חיונית לכל מטפל המחפש לשפר את יכולותיו ואת תוצאות הטיפול. לרכישה ניתן להיכנס לאתר פלוראז וליהנות ממשלוח עד הבית מחברה המתמחה בתחום



לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

יש להירשם לעדכונים כדי לקבל את הפוסטים האחרונים לאימייל שלך.

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן