fbpx

רוצים לעשות הסכם גירושין? כך לא תעשו טעויות קריטיות

הסכם גירושין הוא הרבה מעבר לעוד סתם הסכם כתוב, מדובר על הסכם שעל פי סעיפיו אתם עומדים לחיות את חייכם החל מאותו הרגע. מדובר על הסכם שמסדיר לא מעט נושאים, נושאים שהם החשובים והקריטיים ביותר בחיים שלכם. כך שאתם לא יכולים לזלזל בו או לחשוב כי מדובר על הסכם שבעתיד יהיה ניתן לשנות או לא להתייחס אליו.

צילום: freepic

לא מעט זוגות שנמצאים לפני הסכם גירושין לא באמת מתייחסים לבניית ההסכם, ולאחר מספר שנים הם מבינים שזוהי הייתה הטעות הגדולה ביותר שלכם. רוצים לקבל עוד מידע על הסכם הגירושין? לחץ כאן לאתר של מוסכם בו תמצאו את כל המידע שאתם מוכרחים להכיר.

אל תורידו הסכם גירושין דרך האינטרנט

לא מעט זוגות רוצים לקצר את ההליך, ולכן הם עושים בחירות שהן לא בהכרח הבחירות הנכונות. אחת מהטעויות הגדולות ביותר היא להוריד הסכם גירושין באינטרנט, הסכם שבגלל לא יהיה קשור למצב שבו אתם נמצאים. הליך גירושין הוא מאוד רגיש, וכל הסכם חייב להיות מתאים בצורה מוצלחת לזוג שאליו הוא נבנה. לכן אל תחפשו קיצורי דרך, זה רק יהפוך את הסיפור ליותר מורכב.

אל תבנו הסכם שיהיה חד צדדי

תזכרו כי מדובר על הליך משותף של הבעל וגם של האישה, ולכן שאף אחד מבני הזוג לא ייקח את המושכות לידיים שלו. חשוב מאוד שיהיה שיתוף פעולה בין בני הזוג, כך הם יוכלו להגיע למצב שבו הם מתגרשים בצורה טובה ועם הסכמות על מרבית הנושאים. ברגע שאחד מבני הזוג עושה צעדים באופן עצמאי, זה אוטומטית מביא למצב שבו כל אחד מהצדדים יתחפר בעמדתו.

תבחרו מגשר גירושין שיסייע לבנות את ההסכם

אל תנסו לבנות את ההסכם לבד, הסכם גירושין מכיל בתוכו לא מעט נקודות קריטיות שרק מגשר גירושין יוכל לפתור אותן. לכן תבחרו באיש מקצוע שאתם סומכים עליו, כזה שיוכל לסייע לכם לבנות את ההסכם הטוב ביותר. הסכם שיטיב עם שתי הצדדים, כזה שכל אחד מהצדדים יוכל לחיות איתו בשלום. כי בסוף השאיפה היא שלכל אחד מבני הזוג תהיה את האפשרות לפתוח דף חדש ונקי על אמת.

לא הגעתם להסכמות? תדברו על זה

גם במקרה שבו לא מגיעים להסכמות, זה לא אמור להביא אתכם למצב שבו אתם שוברים את הכלים – תזכרו ששבירת הכלים לא תקדם אתכם לשום מקום. עליכם לשבור את הכלים רק במקרה שבו ניסיתם את כל האמצעים, ושום דבר לא הביא אתכם לנקודה הרצויה. אם אתם לא מגיעים למצב שבו אתם מסכימים על חלק מהנושאים, תנסו לדבר על זה האחד עם השני. בסוף אתם תראו איך בעזרת הדיבור יהיה ניתן להוציא מהלימון שיש לכם ביד לימונדה.

השאר תגובה

דילוג לתוכן