fbpx

גאווה בחצור: רותם חטואל חתם אצל מחזיקת גביע המדינה הפועל ב"ש לשלוש עונות

במידה ותשמעו צהלות שמחה מכיוון קניון גליל עליון, שלא יהיה לכם ספק, זה צהלות השמחה של יהודה חטואל קצין הבטחון הוותיק של הקניון.

צילום דף הפייסבוק של הפועל באר שבע.

רותם חטואל בן ה-22 בנו המוכשר, סיכם היום (רביעי) אצל מחזיקת גביע המדינה, הפועל באר שבע ל-3 עונות. חטואל עד לאחרונה שחקנה של מכבי אחי נצרת מהליגה הלאומית וקודם לכן בהפועל אום אל פאחם, מקווה שינצל אצל האדומים מבאר שבע ומאמנה, יוסי אבוקסיס את הפוטנציאל העצום שיש לו שהתגלה באיתורן ק"ש שוויתרה עליו. חטואל כבש בעונה החולפת 8 שערים בליגה ובגביע. במעמד החתימה,אמר רותם חטואל: "אני מאוד שמח לחתום במועדון. אני אתן מעצמי 100% על מנת לשמח את הקהל האדיר של הפועל באר שבע. אני מודה לצוות המקצועי ומקווה להחזיר על המגרש".

יהודה חטואל, האב הגאה וכדורגלן עבר מצויין בבני חצור המאמן היום בצפת התקשה להשאר אדיש לחתימת הבן והעלה פוסט בנושא בדף הפייסבוק שלו: "תודה לבורא עולם, חלום לחתום במועדון כזה גדול. בן שלי הלב שלי רק אלוהים יודע כמה אני האמנתי ומאמין בך. היו אנשים שניסו להכשיל אותך . ללכלך עליך אבל אין כמו מראה עיניים והאמת, אני ואתה ידענו את האמת אבל הם רק דחפו אותך להגיע למועדון הענק הזה תודה להם , סומך עליך שבעבודה קשה וצניעות תצליח בגדול ותחזיר לבאר שבע בגדול".

השאר תגובה

דילוג לתוכן