fbpx

רס"ר אשר אלגלי מכפר חנניה קיבל אות הצטיינות מטעם קמצ"ר

בטקס מרגש וחגיגי שנערך במטה קצין המשטרה הצבאית, קיבל רס"ר אשר אלגלי מכפר חנניה אות הצטיינות מטעם קצין המשטרה הצבאית הראשי. 
אלגלי המציין בימים אלה 20 שנות שירות צבאי לסירוגין עם הפסקה קלה באמצע משמש כנגד לוגיסטיקה בכלא 6. את שירות החובה שלו עשה אלגלי במערך הטכני בחיל האוויר שם אף המשיך לצבא הקבע לתקופה של 4 שנים עד לסגירתה של היחידה בה שירת. לאחר ההרפתקה בחיל האוויר הוא עבר לשרת כנהג אוטובוס בכלא 6 במשך כשנתיים. 
הוא השתחרר מצבא הקבע, אך לאחר שלוש שנים באזרחות הרעל הצבאי קינן בגופו והתגייס מחדש. הוא הוצב ביחידה המרכזית לפיקוח תעבורה בחיל המשטרה הצבאית כנהג אוטובוס וקצין רכב במשך 5 שנים עד שלצערו התקן בוטל. מפקדיו של אלגלי לא היו מוכנים לוותר עליו ונלחמו על הישארותו במשפחת חיל המשטרה הצבאית. בשנתיים האחרונות משרת אלגלי בתור נגד לוגיסטיקה בכלא 6.
 
במסגרת תפקידו, ביצע אלגלי מהפכה בכל מה שאפשר, על מנת לייעל את את עבודת הלוגיסטיקה בכלא 6 החל ברכבים,בעזרה לפלוגות,במיפקדה כשהוא לא פוסח על מתן שירות לכל היחידה – מהכלוא ועד למפקדת הכלא. 
מפקדיו מספרים על חייל מצטיין שמבצע את תפקידו בצורה הטובה ביותר בלי להסתכל על מחוגי השעון ועשה את כל מה שהוא צריך לעשות באהבה אמיתית. אלגלי נשוי ואב לתינוק בן שנה מסביר שחיל המשטרה הצבאית הוא משפחה שנייה בשבילו עם אנשים מדהימים – החל מהמפקד הפשוט ועד לקצין החיל הראשי. 
דילוג לתוכן