fbpx

רעיונות שהולכים לשדרג לכם את מעבר הדירה

רעיונות שהולכים לשדרג לכם את מעבר הדירה

צילום pixabay

הגיע הרגע הגדול, אתם סוף סוף עוברים דירה. רגע לפני שתארזו את הבית בחיפזון, תתקשרו למוביל, ותעזבו את הדירה, הנה כמה טיפים שיהפכו את מעבר הדירה שלכם לחלק, ללא תקלות, ואולי אפילו כיפי. 

מעבר דירה – תהליך מורכב

רבים מסתכלים על מעבר דירה כעל "כאב ראש", טרחה מרובה, ונזק כספי. כשעושים את הדברים נכון, בעזרת טיפים מהמומחים, ובאווירה טובה, המעבר יכול להיות כיפי, מרגש, ומרענן. מעבר דירה הוא לרוב התחלה חדשה ומרגשת, שהיינו רוצים להתחיל ברגל ימין.

הטיפים של המומחים למעבר דירה מוצלח

מי שעבר דירה אחת או שתיים בחייו, יודע כמה כוח יש לטיפ אחד קטן שיכול להקל על העומס. ברשימה הבאה נסקור את הטיפים למעבר דירה, משלב האריזה, ההובלה, ואפילו הפריקה.

אז בלי עוד הקדמות, הנה עשרת הטיפים שיוכלו לסייע לכם לצלוח את מעבר הדירה בחיוך.

  1. היפטרו מציוד מיותר – על מנת להקל על האריזה של כל הציוד הרב שצברתם לאורך השנים, כדאי להיפטר מציוד שלא משמש אותנו. יהיה חבל לארוז, להוביל ולפרוק ציוד, שאין בו תועלת. כך תוכלו לתרום אותו ולהתחיל את המעבר בתחושה קלילה.
  2. להזמין באינטרנט קרטונים למעבר דירה – לפני שתתחילו להתרוצץ בחיפוש אחר קרטונים, פצפצים, סלוטייפ וכן הלאה, כדאי להכיר את האופציה להזמין את ציוד האריזה מראש, במשלוח עד הבית או בשירות עצמי. כך תוכלו לוודא שאתם משתמשים בחומרים באיכות גבוהה, כמו קרטון עם דופן כפולה, ודבק חזק ואיכותי.
  3. מספרו את הארגזים – טיפ מנצח שיחסוך לכם המון זמן הוא מספור של הארגזים לפי חדרים. על החדרים בבית החדש תלו דפים עם מספרים, כך המובילים יוכלו לשייך את הארגז הנכון לחדר הנכון, ולחסוך לכם סחיבות במהלך הפריקה.
  4. בצעו השוואת מחירים בטרם הזמנת הובלה – כדי לחסוך כמה שיותר, כדאי לבצע השוואת מחירים של מובילים. קיימים באינטרנט לא מעט אתרים שמאפשרים לכם להשוות את המחירים, ולבחור בהצעה הזולה ביותר, במוביל המקצועי ביותר.
  5. צבעו את הבית החדש בטרם הכניסה – לא רבים יודעים אבל צביעה של דירה מאוכלסת יקרה בהרבה מצביעה של דירה ריקה. אם יש לכם את ההזדמנות, כדאי לצבוע את הדירה בעודה ריקה, בטרם המעבר, מה שיחסוך עלויות וגם יאפשר לכם להתחיל את המעבר עם קירות יפים.
  6. התייעצו עם מעצב/ת פנים – אחד הטיפים היותר מועילים שתוכלו לקבל, הוא להתייעץ עם מעצב/ת פנים. בין אם מדובר בחבר/ה בעל/ת חוש לעיצוב, או אנשי מקצוע – כדאי להשקיע את הזמן בייעוץ קל, היכן לשים את הרהיטים, באילו צבעים את הקירות, ומאילו רהיטים כדאי להיפטר.
  7. הכינו ארגז לימים הראשונים – כדאי לארגן מבעוד מועד ארגז המכיל את הציוד הנדרש לימים הראשונים. למשל, סטים של חולצה ומכנסיים לכל המשפחה, מחבת וסיר, שמפו ומוצרים סניטריים, וכל מה שדרוש בהתאם לצרכים שלכם.
  8. שירות הכול כלול – קיימות לא מעט חברות שמציעות לכן שירותי אריזה והובלה. במידה ואתם זקוקים לכך, תדאגו להזמין זאת מראש.
  9. שירותי אחסנה – במידה ותזדקקו לשירותי אחסון דירה, תוכלו להיעזר בהם. למשל, במצבים בהם אתם עוברים לדירה קטנה יותר באופן זמני, תוכלו לאחסן את הרהיטים המיותרים במחסן ייעודי, כדי לא להעמיס על הדירה.
  10. תכנון – בצעו את הדברים בסבלנות ואל תהיו פזיזים, על מנת שלא לעשות טעויות. קחו את הזמן לבצע סקר שוק, ולעשות את הדברים בקצב שלכם. אל תנסו לחסוך על הובלה או ציוד אריזה. מעבר נעים!

השאר תגובה

דילוג לתוכן