fbpx

תאגיד פלג הגליל ממשיך לשמור על רציפות השירות בהתאם להנחיות ה”תו הסגול”

בהתאם להנחיות משרד הבריאות, נדרש תאגיד פלג הגליל להתאים את סביבת העבודה והמענה האנושי עפ"י דרישות התו הסגול.

"אנו נדרשים למשנה זהירות ונמנעים עד כמה שניתן מהתקהלויות, במרכז שרות הלקוחות והגבייה החל מיום ראשון ה 12- ביולי 2020 כהמשך שמירה על רציפות השירות ושמירה על בריאותכם ולמנוע המתנה בתור, הגעה למרכזי שירות הלקוחות והגבייה תתאפשר בתיאום מראש בימים ובשעות הפעילות הרגילות באמצעות זימון תורים בלבד."

עובדים בהתאם לתו הסגול. עובדי פלג הגליל

• מענה אנושי – שיחת חינם 1800-550-050 – בין השעות 08:00-15:00 שלוחה מס’ 3 – זימון תורים • באתר הבית

www.peleg-hagalil.org.il – זימון תור 24/7. הנחיות “התו הסגול” דורשות בין היתר, בטרם כניסה למשרד: תשאול הנכנסים, קיימת חובה על עטיית מסכה ושמירה על ריחוק פיזי של מעל לשני מטר. נמסר משירות לקוחות בתאגיד המים פלג הגליל.

צילומים: אבן צור תקשורת

השאר תגובה

דילוג לתוכן