fbpx

20 שנה לפטירתו של רוני אדרי – טורניר נוסטלגי נערך בצפת לזכרו

באצטדיון העירוני בצפת נערך משחק הכדורגל המסורתי לזכרו של רוני אדרי מגדולי שחקני ההגנה בצפת. רוני נפטר לפני 20 שנה באופן מפתיע בגיל 41 ומותו הכה בתדהמה את צפת.

צילומים: מאיר ינקו.

אדרי שנפטר מדום לב במוצ"ש החל את הקריירה שלו כמגן בהפועל צפת ורשם עמה הישגים לא מבוטלים ובתוכם מספר עליות ליגה. שלוש שנים לאחר שהעלה את בית”ר צפת ליגה כבלם הקבוצה, רשם אדרי עלייה נוספת עם בית”ר צפת כשהחזיר אותה לליגה ב’ כמאמן.  עד לפטירתו המפתיעה עבר קורס מאמנים במכון וינגייט ובמקביל נמנה על צוות המאמנים של בני סכנין מליגת העל. הותיר אחריו את אשתו האוהבת טרז ואת שלושת ילדיו ליאור, חן ושני. ביוזמתו של אלון עמר, התקבצו שחקני עבר בהם גם כאלה שאף שיחקו עם אדרי או שיחקו תחת הדרכתו כמאמן וקיימו משחק ראווה ידידותי.

המשחק שהסתיים בשוויון, 6:6 הוכרע בבעיטות עונשין לטובת הקבוצה הירוקה. היה מרגש לראות שתוצאת המשחק לא הייתה חשובה לשחקנים אלא הנוכחות במשחק לזכרו של רוני. המשחק  אף הוקדש לזכרם של יונה כהן וחי פרץ שנפטרו לא מזמן. השניים היו מאוהדי הקבוצות בצפת.

בתום המשחק נערך טקס מרגש במהלכו הוענקו גביעים לקבוצות ולאלון עמר על הארגון ע"י האלמנה טרז הילדים והנכד. בין שחקני העבר שנטלו חלק: האחים אלרן ואילן ספ, ניר אלקיים, יניב אוחנה, חיים סויסה, שלום דהן, מגזל (גוש חלב) שמעון לוי, תומר תורג'מן, רפי ועקנין, אלון עמר (שופט), יוסי ג'אן (תומך ומפרגן) ועוד.


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן