fbpx

5 טיפים לבחירת חברת ניקיון

חושבים להזמין חברת ניקיון? לפני שאתם רצים ומתקשרים, קבלו 4 טיפים שיסייעו לכם לבחור חברת ניקיון אמינה ומקצועית.

צילום: freepik

דרשו ביקור מקדים בדירה

אל תתפתו לחשוב שיהיה בסדר ואל תגידו שלכם זה לא יקרה, גם לכם יכולים להעלות את המחיר של העבודה בדירה.

לכן, דרשו מחברת הניקיון שנציג מטעמה יגיע אליכם לביקור מקדים לפני העבודה. נציג החברה יוכל לסייר ביחד אתכם בבית ולהעריך מקרוב את מורכבות העבודה ואת האלמנטים שיכולים לגרום למחיר לקפוץ.

לכל בית יש את המאפיינים והצרכים שלו ויש מרכיבים שעשויים לייקר את המחיר בצורה משמעותית. לדוגמא, זה ברור שלצוות הניקיון יהיה קשה יותר לנקות דירה מרוהטת, מאשר להתמודד עם דירה ריקה לחלוטין מתכולה.

בנוסף, במידה ומדובר בבית שעבר שיפוץ, צוות הניקיון יצטרך להתמודד עם לכלוך קשה כמו כתמים של צבע, רובה, נסורת ועוד, מה שיגרום למחיר לקפוץ משמעותית.

רק באמצעות ביקור מקדים תוכלו לקבל הצעת מחיר מבוססת ולבעלי המקצוע לא תהיה שום סיבה להקפיץ לכם את המחיר באמצע העבודה.

דרשו לדעת מה לא כלול במחיר

אחרי שאתם מבררים מה כוללת העבודה, תנו את הדגש גם למרכיבים שהעבודה לא כוללת, על מנת להימנע מהפתעות לא נעימות בדירה. זכרו, כל עוד הדברים לא כתובים, זה פתח להפתעות ממש לא נעימות.

אז מה בדרך כלל לא כלול במחיר? במידה ותרצו שצוות הניקיון יבצע פוליש קריסטל או וקס, זה בדרך כלל לא כלול במחיר ותצטרכו לשלם על זה בנפרד.

בנוסף בררו מראש האם המחיר כולל ניקיון של שטחים שוליים כמו המרפסות, חדרי השירות והמחסן אם יש. שוב, אלה בדיוק המקרים בהם ביקור מקדים בדירה יוכל לפתור מראש את כל המחלוקות, במקום שהן יצוצו במהלך העבודה.

הדברה – רק עם רישיון

כיום יש המון חברות ניקיון שמציעות גם שירותי הדברה כחלק מחבילה אחת ומשתלמת. אז אין עם זה בעיה וזה בסדר גמור, רק ודאו מראש שאיש המקצוע שמבצע את ההדברה מחזיק ברישיון מדביר.

לפני העבודה, דרשו לקבל תמונה של הרישיון ואת פרטי בעל המקצוע. כעת, תוכלו להיכנס למאגר המדבירים המורשים באתר של המשרד להגנת הסביבה ולוודא שהוא אכן נמצא שם.

המלצות חברים, המלצות.

אנחנו יכולים ללכת סחור סחור ולתת לכם אין סוף טיפים בנושא. בסופו של דבר, אין כמו המלצות של חברים שכבר שכרו את שירותיה של חברת הניקיון, אחרי הכל הם רוצים שתחוו שירות מקצועי ושתהיו שבעי רצון.

לפני שאתם מזמינים חברת ניקיון לבית חדש, תמיד תוכלו לדרוש מחברת הניקיון שתפנה אתכם ללקוחות קודמים שלה ולהתרשם מהמלצות או דיס המלצות. תבקשו לראות תמונות של העבודה ובררו מראש האם היא נוהגת לעמוד בזמנים ולבצע את העבודה על הצד המקצועי ביותר.

אגב, חברת ניקיון אמינה כמו אפריל ניקיון לדוגמא, תדאג לשלו אליכם הביתה צוות מקצועי ואמין שיגרום לכם להיות שבעי רצון מהעבודה ומהשירות.


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

יש להירשם לעדכונים כדי לקבל את הפוסטים האחרונים לאימייל שלך.

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן