המכללה האקדמית צפת גברה על קרית אונו בליגת אס"א

‎את משחקה הביתי הראשון בליגת המכללות של אס"א פתחה קבוצת הכדורסל של המכללה האקדמית צפת בניצחון מרשים על קריית אונו החזקה המודרכת ע"י אקס צפת, ברק פלג המאמן את רעננה ומשחק בהפועל ג'ת.

unnamed

צפת בעונתה השנייה בליגה משובצת בבית התחתון ביחד עם, אוניברסיטת אריאל, ווינגייט, שנקר, סמי שמעון מאשדוד ואפקה, אירחה באולמה הביתי בבית מפעל הפיס את אקדמיית קרית אונו שהגיע מעודדת לצפת מניצחונה על שנקר. החל משריקת הפתיחה שלטה הקבוצה המקומית בהדרכתו של המאמן, אלון נבארו והכתיבה את קצב המשחק.

השחקנים הוותיקים ניווטו את ההתקפה ושמרו על אגרסיביות שאפיינה את שלד הנבחרת מהשנה החולפת.

המשחק היה צמוד בעיקר בגלל יכולת קליעה טובה של חן שרעבי האורח במחצית השנייה. ברבע האחרון תוצאת המשחק התנדנדה עד לדקות סיום המועד החוקי. צפת שהייתה בפיגור חזרה לחיים בזכות סלי קלאץ׳ נהדרים של זיו חדש שאיזן את התוצאה ושלח את הקבוצות לחמש דקות של הארכה. 

‎צפת שלטה בדקות הארכה ושמרה על פער של  6 נק׳ שצומק בהמשך ל-3 נקודות. אלון נבארו שחקנה ומאמנה של הנבחרת הצפתית נכנס למשחק  ודייק פעמיים מהקו מה שהבטיח את ניצחונה של צפת, 71-76.

בסיום המשחק התייחס נבארו לניצחון: ״סטודנטים ותושבים שהגיעו לעודד את הנבחרת של המכללה האקדמית צפת נהנו מאווירת כדורסל סוחפת. לא כולם יודעים אבל אנחנו מתמודדים עם נבחרות, שחקנים בליגות בכירות ומכללות המשופעות בתקציבים גדולים יותר ביחס אלינו ובשחקנים מקצועיים מליגה ארצית ולאומית". 


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן