fbpx

איך לרדת במשקל במהירות?

הרבה מתאמנים פונים אלי עם השאלות הנפוצות: "איך אפשר לרדת במשקל הכי מהר / "אני לא רוצה להרים משקולות שהשומן לא יהפוך לשריר…" / "אני רוצה להוריד שומן רק ברגליים על איזה אימון את ממליצה.."? 
אז מצטערת להיות זו שמנפצת לכם את המיתוס הזה.. אבל אין קיצורי דרך!


גם אין דבר כזה שומן שיהפוך לשריר.  שומן זה שומן ושריר זה שריר. אה וגם לא תוכלו להוריד שומן ברגליים .. זו לא תוכנית כבקשתכם..סורי.
הכל מתחיל בראש!


חשוב להבין לדעת ולהפנים לפני הכל שאימון כושר גופני הוא דרך חיים!מצאו לעצמכם את האימון האהוב עליכם שבו תוכלו להתמיד לאורך זמן וגם אם מיציתם תמיד תוכלו לגוון.


לחזק שרירים ברגליים ובכל מקום בגוף זה בהחלט אפשרי וחשוב אבל אם אנחנו ממש רוצים לראות את השריר היפה שעבדנו עליו כל כך קשה נהיה חייבים להוריד את  מעטפת השומן שעוטפת את השריר. גם אם תעשו מיליון כפיפות בטן ביום זה לא יביא לכם בטן שטוחה.


אז מה עושים? מאזן קלורי שלילי.
מה זה אומר? 
אנו צריכים להוריד אחוזי שומן בגוף ע"י אכילה מאוזנת ונכונה שהיא חלק בלתי נפרד מהתהליך (דיברנו על זה בגליון שעבר) בשילוב פעילות גופנית. בשני המקרים אנחנו שורפים שומןגם אם זה יהיה אימון ארובי וגם אנארובי אתם תשרפו שומנים וזה יגרום לכם להגברת קצב חילוף החומרים ושחרור האנדרופינים מהמח. מצב הרוח שאחרי שווה את הכל . 


נסו אותי ושיהיה בהצלחה

השאר תגובה

דילוג לתוכן