האקדמית צפת קיימה השבוע אירוע הוקרה מיוחד לסטודנטים המשרתים במערך המילואים, כהבעת הערכה על תרומתם לביטחון המדינה לצד התמודדותם עם אתגר השילוב של הלימודים האקדמיים.

האירוע נערך בהשתתפות הנהלת המכללה, הסגל האקדמי והסטודנטים, ומטרתו הייתה להדגיש את מחויבות המוסד למי שממשיכים להתייצב בחזית בתנאים מורכבים, מבלי לוותר על עתידם המקצועי. מנכ"ל האקדמית צפת, רו"ח יהודה עוז, בירך את המשרתים ואמר: "אנו גאים בסטודנטים שלנו, שבוחרים פעם אחר פעם להתייצב, לשרת ולהגן – ובמקביל ממשיכים לבנות את עתידם האישי והמקצועי. זהו דור שמעורר השראה ומהווה חלק בלתי נפרד מהחוסן של החברה הישראלית". עוז הדגיש כי המכללה תמשיך להעמיד את כל הכלים והמשאבים הנדרשים כדי להביא להצלחתם האקדמית של הסטודנטים.


















