fbpx

מקלחון או אמבטיה?

בעבר לא ממש הכרנו את המקלחון במיוחד לא בחדרי הרחצה הביתיים. אנשים התרגלו והכירו רק את האמבטיות. היום כבר אין לנו ממש זמן לאמבטיות קצף ארוכות. החיים השוטפים לא מאפשרים לנו את הבילוי הארוך ברחצה . אנחנו נכנסים, מתקלחים, מסמנים וי על המשימה ומתקדמים הלאה. כך שבעצם אין כמעט צורך באמבטיה הגדולה והמסורבלת.

המקלחונים שיש היום הם יפהפיים ממש. הם משדרגים את העיצוב של חדר האמבטיה וגם חוסכים הרבה מקום בחדר הרחצה. אך לפני שנפליג בשבחו של המקלחון, חשוב לסייג ולציין כי אם מדובר בבית עם ילדים קטנים, אין כמו אמבטיה. הילדים נהנים לשבת במי האמבטיה החמימים והנעימים, לשחק עם משחקי אמבטיה נחמדים ולהעביר דקות ארוכות ואפילו יותר מזה במי האמבטיה המפנקים. אז אם יש לכם ילדים קטנים בבית, קחו בעירבון מוגבל את ההמלצה החמה לעבור למקלחון.

למה מקלחון?

אז אחרי שסייגנו והסברנו למה דווקא כן צריך אמבטיה נוכל להלל ולשבח את המקלחון ולהסביר למה היא כל כך טובה וכל כך יעילה.

  • מקלחון חוסך מקום – חדרי הרחצה שיש לנו הם לרוב לא גדולים. אין בהם הרבה שטח. אם אנחנו מסירים את האמבטיה לטובת מקלחון אנחנו מרוויחים מקום יקר. מקום בו אנחנו יכולים להתקין ארונות אמבטיה מעוצבים שיהיו נוחים לשימוש ויעניקו מראה מעוצב ומרשים לכל החלל.
  • מקלחון יותר בטוח – המקלחון הוא מוצר הרבה יותר בטוח במיוחד עבור קשישים או אנשים הסובלים ממוגבלויות שונות. היו כבר מקרים רבים של החלקות ונפילות באמבטיה רק בגלל הסרבול הזה וקושי של האנשים לצאת ולהיכנס אל תוך האמבטיה. המקלחון לעומת זאת הוא הרבה יותר ידידותי ונוח לשימוש וממנו ואליו כמעט ולא היו מקרים של החלקות.
  • מקלחון קל לתחזוקה וניקוי – מקלחון הרבה יותר קל לתחזוקה וניקוי. לא ממש מסובך לשמור עליו יפה ונעים. שלא כמו האמבטיה שהיא הרבה יותר מסורבלת ולרוב יהיה צורך בחומרי ניקוי חריפים על מנת לשמר אותה נקייה.

מקלחון פינתי כן או לא?

כאשר באים לבחור מקלחון אנחנו מגלים עולם שלם של אפשרויות. יש אינספור דוגמאות ודגמים, אפשרויות ואופציות מה שעשוי ממש לבלבל אותנו. 

יש הרבה שמתלהבים מהאפשרות של מקלחון פינתי. המקלחון הפינתי באמת עושה רטשם מאוד אלגנטי, הוא חסכוני מבחינת מקום והא משתלב היטב כמעט עם כל עיצוב. הבעיה היא שלא לכל חלל ולא לכל עיצוב של חדר אמבטיה הוא מתאים. חשוב לשים לב ולבדוק האם המקלחון יוכל להיפתח בצורה נוחה, האם יהי נוח להשתמש במקלחון ובאופן כללי מבחינת המידות שלו האם הוא יהיה גדול דיו במיקום הפינתי.

לסיכום, חשוב לזכור ולדעת. מקלחון הוא מוצר מאוד נחמד ומאוד נוח ואפילו חסכוני. אך זאת רק אם בוחרים אותו ומתאימים אותו למטרות.


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

יש להירשם לעדכונים כדי לקבל את הפוסטים האחרונים לאימייל שלך.

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן