fbpx

הפיוס של שר החינוך עם צפת: עד לא מכבר זעמו בעירייה על ההחלטה להקים את האוניברסיטה בקרית שמונה

שר החינוך, יואב קיש קיים ביום רביעי האחרון יום של סיורים ופגישות עבודה בצפון. השר שבחלק מהפגישות התלוותה אליו ומנהלת המחוז ד"ר אורנה שמחון ביקר במעלה יוסף, בכרמיאל בקרית שמונה ובצפת.

צילום: דף הפייסבוק של ראש העיר.

הביקור בצפת שנערך בלשכת ראש העיר, יוסי קקון הייתה ידידותית הוא ביקורו הראשון של קיש כשר חינוך. כזכור השר קיש עורר את זעמו של ראש הקודם שוקי אוחנה שלא אהב את החלטת השר לאשר הקמת אוניברסיטה בתל חי ולא בצפת כפי שהבטיח לפני כארבע שנים ראש הממשלה, בנימין נתניהו. אוחנה אמר אז "מיותר להפוך את האוניברסיטה לכלי פוליטי. קיימת החלטה של ראש הממשלה נתניהו בנושא לפני להקים את האוניברסיטה במורדות העיר צפת, על שטח אקס טריטוריאלי שיהיה משותף לכלל הרשויות. המיקום בשער הכניסה לגליל מושלם, כמו גם הקרבה לרכבת צח"ר העתידית. הקצנו למיזם מאות דונמים".

השר קיש ציין שזה ביקורו הראשון בצפת מאז התמנה לשר החינוך והוא מחוייב לטפל בפערים שנוצרו במערכת החינוך העירונית. כמו כן בירך על ההחלטה על המשך קיומו של בית הספר אגמים לשנה"ל תשפ"ה וכן שיבח את התוכניות האסטרטגיות שהצגנו לו, לצמצום הפערים בכל התחומים ובדגש על מיגון מוסדות החינוך. בסיום הפגישה כבר סיכמנו שנתאם בהקדם פגישה נוספת למעקב ויישום התוכניות.


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן