fbpx

ועדת פרס החינוך היישובי ביקרה בצפת ונחשפה לעשייה בעיר

ועדת פרס החינוך היישובי ביקרה בצפת ונחשפה לעשייה פורצת הדרך בעיר. ראש העיר שוקי אוחנה, יחד עם מוטי כהן, מנהל אגף החינוך בעיר הציגו את החזון החינוכי של העיר ואת המדיניות העירונית. צוותי החינוך בעיר בכל שלבי הגיל, מגיל ינקות ועד תיכון, פורמלי ובלתי פורמלי הציגו את עשייתם באופן מרגש במיוחד.


מאות תלמידים השתתפו בביקור והציגו את הפעילויות המגוונות בעיר, בהם לכל תלמיד יש מקום ומשמעות. תנועות הנוער הציגו את העשייה הערכית והחברתית בעיר.העיר לבשה היום חג והייתה במיטבה. בתום הביקור אמרה מנהלת המחוז, ד״ר אורנה שמחון, כי צפת היא עיר עם חזון אותו מוביל ראש העיר, שוקי אוחנה, עם מדיניות מאוד ברורה. הוא מציב יעדים, משקיע משאבים ומיישם את חזונו בנחישות ובמסירות יוצאת דופן. בצפת אוכלוסייה מכל הזרמים ולכולם יש כאן מקום. זה בא לידי ביטוי בהנהגה העירונית ובהנהגה החינוכית. יש בה אנשים מרתקים, שמרכיבים את הנוף האנושי המופלא בעיר. צוותי החינוך בעיר מצטיינים ביצירת חיבורים בין כל שלבי הגיל, בשילוב הבלתי פורמלי ופעילות בני הנוער וקהילת ההורים. מה שעוד מייחד את צפת הוא היצירתיות והחופש ליצור, תוך לקיחת אחריות על הנעשה בתחום החינוך, בחשיבה פורצת דרך. אני גאה בעיר הזו, היא ראויה לפרס בכל לב״.

אינה זלצמן, יו״ר ועדת הפרס ציינה כי בצפת נחשפה הוועדה להליכים של מחקר ופיתוח בעיר ולעשייה מרגשת .
ראש העיר, שוקי אוחנה סיכם ואמר כי צפת היא עיר עם לב ונשמה וגאווה מקומית, הרואה עצמה כעיר מופת לפיתוח מרחב חינוכי. ראש העיר הודה לחברי וועדת הפרס, ולד״ר אורנה שמחון ולצוות הפיקוח המלווה את העיר .

השאר תגובה

דילוג לתוכן