fbpx

5 דרכים לסגנן את הלבוש היומיומי שלכם

אם אתם פשניסטים שמתמצאים בסטייל, כנראה שהלבוש היומיומי שלכם כבר נפלא. אבל, זה גם אומר שתשמחו לשמוע על דרכים נוספות לעיצוב סגנונות חדשים. גם אם אתם לא אובססיביים לאופנה, אבל מצליחים להרכיב היטב את הלבוש היומיומי שלכם, תמיד יש דרכים שיאפשרו לכם לשפר את הסגנון שלכם. 

בכל מקרה, 5 הדרכים שלהלן בטח יגרמו לבגד היומיומי שלכם להיראות מלוטש ותואם יותר.

  1. לסדר ׳קפסולת בגדים׳ בארון 

וודאו שבארון שלכם יש מעין ׳קפסולת בגדים׳, שכוללת כמה פריטים בסיסיים. דוגמה לפריטים שכאלה בארון הנשי: שמלה שחורה קטנה ואייקונית, זוג ג׳ינס שמתאים בצורה מושלמת, בלייזר קלאסי, חולצות טריקו פשוטות וחולצות מכופתרות בגוונים ניטראליים, ז׳קט קליל (עור או ג׳ינס) וכמה עגילים, צמידים או שרשראות זהב או כסף. השקעה בקולקציה הכוללת את יסודות ה׳מיקס אנד מאץ׳׳ ולמידה איך לשלב ולהתאים, הן המפתח למראה המושלם.

ודאו שהבגדים אכן מתאימים לכם באופן מושלם, והכי חשוב, שהם גם נוחים לכם. מכנסיים שנגררים על הקרקע או שמלה הדוקה מדי באופן מביך, לא יגרמו לתחושה שהלבוש שלכם מסוגנן. אם קפסולת הבגדים שלכם מתאימה לכם היטב, תוכלו לשחק גם עם פריטים שהם אולי קטנים או גדולים מדי, באופן שישדרו אופנתיות ולא רישול.

  1. לנקות ולארגן את הארון

ארון בגדים מסודר יוכל לעזור לכם להיראות מאורגנת להפליא. באופן דומה, ארון מבולגן מוביל למראה בלגניסטי. קודם כל נקו את הארון וסלקו את הפריטים שאתם לא רוצים ללבוש או שלא מתאימים לכם. זה יעזור לצמצם את האפשרויות. כך לא ייקח לכם הרבה זמן כדי להחליט מה ללבוש. זה גם יסייע לכם להבין מהו הסגנון שלכם, וימנע מכם ללבוש בגד לא מחמיא.

ארגון הארון גם יקל עליכם למצוא את הפריטים שאתם מחפשים. אין שיטת מיון בגדים אחת שעובדת, אבל חשוב שהמיון יהיה עקבי. כך שאתם יכולים למיין את הבגדים לפי צבע, עונה או סגנון, מה שבא לכם. המיון יעזור לכם להניח בצד כמה מערכות לבוש מעוצבות, שניתן לשלוף במהירות.

  1. ללמוד כיצד לאזן פרופורציות

איזון פרופורציות עוסק בעצם בעיצוב התלבושת, כדי ליצור הרמוניה אסתטית כוללת. איך תשיגו זאת? על ידי לבישת בגדים מותאמים למבנה הגוף שלכם. כאשר אתם רוצים להשתעשע עם בגד אוברסייז או בעל צורה יוצאת דופן, תוכלו להפוך את התלבושת לרגע אופנתי, אם הפריטים האחרים שתלבשו יהיו מותאמים היטב. לדוגמה, שילוב של חולצה עם כתפיים תפוחות עם ג׳ינס ישר וצמוד.

  1. למצוא את הסגנון האישי

פיתוח סגנון משל עצמכם יכול לקחת שנים, אבל אתם יכולה להתחיל על ידי יצירת ׳לוח׳ של מערכות לבוש שאתם אוהבים. זכרו שסגנון אישי מתפתח על ידי ניסוי. אתם אף פעם לא יכולים לדעת איזה מראה מדהים מצפה לכם, עד שתתחילו לנסות ולהתאים את פרטי הלבוש. 

כשאתם קונים בגדים, נסו לשחק עם צבעים וצורות כדי למצוא את מה שייראה הכי יפה על הגוף הייחודי שלכם. בנוסף, נסו לערבב דפוסים ומרקמים. אף אחד כבר לא מצפה להתאמת התיק לנעליים. היום, טקסטורות והדפסים מתנגשים מצליחים ליצור אמירה אופנתית נועזת. התחילו בקטן (כלומר עם דפוסים ניטרליים כמו פסים ומרקמים כמו עור וסריגים), ולזה הוסיפו למשל פייטים, אבל בכמויות קטנות (באמצעות צעיף או עניבה), עד שתלמדו מה מתאים לכם.

  1. להפוך לקונה טובה יותר

למה חשוב ללמוד איך לקנות בדיוק את מה שאתם רוצים? פשוט מאוד, זה יעזור לכם להימנע מלמלא את הארון שלכם בכול מיני בגדים שאולי אף פעם לא תלבשו. כאשר המלתחה שלכם מורכבת רק מהפריטים שאתם אוהבים, עיצוב הלוק היומיומי שלכם יהפוך לטבע שני.

השאר תגובה

דילוג לתוכן