fbpx

ללא טחינה: נלכד תושב צפת בן 60 בחשד לגניבת אלפי שקלים מדוכן פלאפל במרכז העיר

לאחר עבודה חקירתית ואינטנסיבית הצליחו חוקרי משטרת ישראל לשים את ידם על חשוד מצפת בביצוע פריצה לדוכן פלאפל במרכז העיר צפת וגניבת אלפי שקלים שהיו מיועדים לספקים.

צילום: משטרת ישראל.

הוא נעצר יומיים לאחר הפריצה שבוצעה ב-28.05.23 והובא לחקירה בתחנת משטרת צפת.בעקבות תלונה שהתקבלה במשטרת ישראל אודות התפרצות לעסק המוכר פלאפל בעיר צפת, חוקרי המחוז הגיעו לזירה והחלו בגביית עדויות ואיסוף ממצאים לזיהוי ואיתור החשודים במעשה. מחומר החקירה עלה כי החשוד (60 ,צפת) הגיע לעסק יחד עם אדם נוסף כאשר הוא רכוב על אופניים, פרץ פנימה עפ״י החשד לאחר שקרע את רשת החלון ונכנס דרכו, לאחר מכן גנב קופסאת קרטון אשר הכילה כ – 30.000 שקלים ונמלט.

בעל העסק אשר הגיע לפתוח את המקום יומיים לאחר האירוע, הבחין באשר ארע ודיווח על כך למשטרה. כאמור, החשוד נעצר ולאחר גיבוש תשתית ראיתית, הגישה משטרת ישראל כתב אישום ובקשת מעצר עד תום הליכים כנגד החשוד בגין התפרצות וגניבה דרך שלוחת התביעות הצפונית של משטרת ישראל. משטרת ישראל פועלת כנגד עברייני רכוש המהווים איום לביטחונו ושלומו של האזרח הנורמטיבי ותמשיך לפעול להגברת תחושת הביטחון ומיצוי הדין עם העבריינים.


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

4 תגובות

  1. שקר וכזב תלונה עברה לרשות המיסים. הלבנת כסף או שקר לביטוח בנתיים חף מפשע סובל. ורוצים להרשיעו כי הה סך הכל בסביבה ליד העיריה עבר שם ברחוב הראשי . והוגש נגדו כתב אישום בגלל עברו לכן משטרת צפת העיקר לסגור תיקים על חפים מפשע. תלונות מועברות למחש. ומס הכנסה

  2. על מס הכנסה לחקור את הפלאפל הזה מול עירית צפת. הלבנת הון של כסף שחור.

  3. בגלל עבר עוצרים ומאשימים בשקר אדם חף מפשע שעבר תאונה באגן עם פלטינות

  4. אף חנות פלאפל לא משאיר 30 אלף שח יש כאן שקר גדול. המשטרה צריכה לערב את מס הכנסה. יש חוק מזומן ולא משאירים 30 אלף שח בחנות ובאף חנות לא משאירים סכום כזה כל הציבור אומרים שזה שקר ועצרו אדם חף מפשע בגלל עבורו שעבר באותו רחוב מאשימים אותו. וזה יגיע למחוזי ולעליון בערעור על כתב האישום נעצרו 3 חשודים ולמה הם שוחחררו . והחף לא שוחרר תפירת תיק. כמו זדורוב

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן