fbpx

מרגש: ילדה את בנה מול ארון הקודש בבית הכנסת במרכז הרפואי "זיו" בצפת

המרכז הרפואי "זיו" בצפת מספק לאחרונה מספר אירועים יוצאי דופן – אך האירוע האחרון לא רק שהוא יוצא דופן הוא גם מרגש במיוחד.

צוות המיילדות. צילום: המרכז הרפואי "זיו".


אישה בת 27 בהריון הגיעה למרכז הרפואי לאחר שחשה צירים. בטרם הגעתה לקומת היולדות, ביקשה לעצור בבית הכנסת שבבית החולים כדי להתפלל. בזמן התפילה החלה הלידה ובעלה של היולדת מיהר להזעיק את צוות המיילדות שהגיעו לבית הכנסת לקבל את הלידה.תהליך הלידה החל מתחת לארון הקודש והסתיים בהצלחה ובלידה של בן. זהו ילדם השישי של בני הזוג וכולם נולדו במרכז הרפואי זיו.

המיילדות חופית אוז ולאה ציאדה סיפרו בהתרגשות "כל לידה היא מרגשת וכל אישה שמגיעה אלינו היא עולם ומלואו. אנחנו רגילות לעבוד בחדרי הלידה שלנו אשר מצויידים בכל המכשור המתקדם ומוכנות כמעט לכל דרך שבה תבחר האישה ללדת אבל בית הכנסת זה לא המקום שחשבנו שנצטרך ליילד. אנחנו שמחות שהכל עבר בשלום".

היולדת מספרת על החוויה: "התכוננתי לניתוח קיסרי משום שבלידות קודמות נותחתי. התפילה היתה חשובה עבורי ואני מרגישה שבזה שילדתי בבית הכנסת של בית החולים באופן טבעי יש מסר. אני מבקשת להודות לצוות המסור של מחלקת הנשים והמיילדות של זיו אשר דאגו לי לאורך כל הדרך ותמיד קיבלו אותי במקצועיות ובמאור פנים".

ד"ר נעמה מרקוס, סגנית מנהל מחלקת נשים-יולדות מציינת שמדובר בלידה מיוחדת ולא רק בגלל המיקום והתזמון של הלידה "מדובר ביולדת שעברה ניתוח קיסרי בשבוע מוקדם ומבחינה רפואית, יש סיכונים לעובר וליולדת בלידה רגילה- במיוחד בלידה טבעית. ככל הנראה גם בלידה זו היינו מעדיפים שתלד בניתוח קיסרי אך נראה שהפעם היו תכניות אחרות".


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן