fbpx

סגירת מעגל מהסרטים: השחקן רז מזרחי יליד צפת – נפגש עם תלמידי מגמת הקולנוע ברב תחומי

מנחם מזרחי כדורגלן העבר של הפועל צפת, הוא אב גאה לבנו רז שאומנם לא המשיך את דרכו בתחום הכדורגל אך נשאר בתחום המשחק אך במסך הגדול ועושה את זה לא רע. רז מזרחי משתתף בסרט "אל תחכי לי" של הבימאי דני רייספלד לצידם של כוכבי הנוער עומר חזן וטיילור מלכוב.

מגמת קולנוע רב תחומי צפת רז מזרחי
צילומים: תלמידי המגמה לקולנוע – הרב תחומי צפת.

עלילת הסרט:

הסרט המבוסס על אירועים אמיתיים מהחיים, מספר על מתן המגיע אל שכונת פשע אלימה לאחר שאביו פשט את הרגל והפסיד את הבית שלהם. המשפחה מנסה לאסוף את שבריה אך מרוץ החיים הופך את זה למסובך . כאמור רז מזרחי בן למשפחה שורשית צפתית, מגלם את אחד הדמויות בסרט. מזרחי הציג את סרטו בצפת לתלמידי מגמת הקולנוע בבית הספר הרב תחומי ע"ש מנחם בגין . עבורו זה היה סגירת מעגל בבית הספר בו למד. מזרחי ובימאי הסרט דני רייספלד התוודעו לכך שלא רק סרטם התקבל באהדה בקרב תלמידי מגמת קולנוע וטלויזיה ברב תחומי, אלא גם יוצרת אתגרים ועניין עבור תלמידיה.

מגמת קולנוע רב תחומי צפת רז מזרחי

הסרט והחיים האישיים של רז

בתום הסרט רכזת המגמה, שירלי גרוסמן, וצוות מורי המגמה קיימו יום שיא וסדנת בימוי במגמת קולנוע. רז מזרחי סיפר לתלמידי הקולנוע על חייו האישיים על ילדותו בצפת וחשף על כך שמקצוע הקולנוע היווה עבורו קרש הצלה בחייו.

הקולנוע יצר אצלו מוטיבציה, וגרם לו להבין וכמה כוח ועוצמה יש לקולנוע. התלמידים והצוות החינוכי היו מרותקים ושיתפו פעולה בסדנת המשחק והאודישנים.

״התלמידים בצפת היו סקרנים ומשתפי פעולה, מלאי רגש ויצירתיים וגרמו לנו להרגיש כל כך טוב עם הפעילות והסרט", אמר דני רייספלד. עוד הוסיף: " במסגרת הקשר עם המגמה אנחנו מתכוונים ללהק תלמידים בסרט החדש שיצטלם בצפון״.

אגב רייספלד שאף היה שותף לכתיבת התסריט ביחד עם הילה מור – רייספלד נערך להקרנת הבכורה של סרטו החדש "אמצע החיים" בכיכובם של צחי הלוי ושלום אסייג.הסרט אמור להיות מוקרן בבתי הקולנוע בחודש מאי.

מגמת קולנוע בית ספר רב תחומי

רז מזרחי שהשתתף גם בסרט "אוהב אותך צ'ארלי״, סיפר לתלמידי המגמה סודות מאחורי הקלעים. כמו כן התייחס לביקור בצפת: "בשבילי להגיע לבית ספר בצפת זה סגירת מעגל, שם החלומות שלי התחילו, אמנם הם היו בתוך הכיס ולא כל כך השמעתי והראתי אותם, אפילו במסיבת סיום לא השתתפתי כי פחדתי מהבמה".

אל תחכי לי- סרט
צילום: יח"צ. – יונייטד קינג.


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן