עובדי תאגיד המים פלג הגליל בצפון מתקנים תקלות תחת אש: "כשאנחנו מטפלים והמים חוזרים לזרום זה עושה לנו טוב על הלב"

פיצוץ כתוצאה משברי יירוט. צילום: פלג הגליל

עם שכפ"צים וקסדות, ותיאום של כל יציאה לשטח עם הצבא, הרשות המקומית ,רשות המים ומחלקת הביטחון וחירום של התאגיד , הצוותים וקבלני השטח בתאגיד מגיעים לכל מקום שבו הם נדרשים.


עובדי תאגיד המים עובדים לאורך חודשי המלחמה מסביב לשעון כדי לשמר את אספקת המים ליישובי התאגיד ברשויות בקו העימות בצפון. הם נחושים להבטיח אספקת מים רציפה לכל היישובים, לרבות יישובי קו הגבול המופגז, המפעלים, מתקני חקלאות ולאתרים החיוניים.   

"אנחנו מגיעים לכל הקריאות, גם בתקופה של לחימה", אומר מנכ"ל התאגיד אינג עלי אבו ריש. "הציבור יכול להיות רגוע שנגיע לכל מקום. השבוע טיפלנו בצנרת קו קולחים, קטע של 4 מ' שנפגעה כתוצאה משברי יירוט באזור עמיעד. אנחנו מנתקים שעוני מים לאחר נפילות טילים בבתים צפת. אנחנו פועלים עם עובדי הרשות המסורים ודואגים יחד איתם לרווחתם וביטחונם של הצרכנים.

מגיעים לכל קריאה, בכל מצב. צילום: פלג הגליל


הירי הרקטי שאנחנו חווים לאורך 11 החודשים האחרונים פוגע בין היתר בתשתיות שלנו, אבל אנחנו פועלים לתקן ביעילות ובמהירות בכפוף לשמירה על בטיחותנו. יש לנו ציוד מגן אישי שכולל בין היתר שכפ"צים וקסדות, וכל יציאה לשטח מתואמת באופן מלא עם הצבא ועם מחלקת הביטחון של הרשויות ורשות המים. התאגיד פועל במתקונת חירום וחמ"ל התאגיד במוכנות של 24/7 כולל השתתפות בכל הערכות המצב ברשויות המקומיות השותפות בתאגיד. אנחנו מסייעים ככל הניתן לקב"טים בתחום, בתחום תשתיות המים והביוב והערכות למלחמה כוללת". סיכם אבו ריש


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן