fbpx

5 טיפים לבחירת ריהוט משרדי ב-2022

עיצוב וארגון משרד אינו דבר פשוט, כאשר חובה לבצע בחירות מרובות בשלבי התכנון או אפילו במהלך העבודה. אין צל של ספק שהסוגיה של הריהוט המשרדי היא אחת החשובות ביותר בעיצוב, ברמה האסתטית והפונקציונלית כאחד. במאמר הבא נציג בפניכם חמישה טיפים מנצחים לבחירה נכונה של רהיטים משרדיים, כמו גם חברה שתספק לכם אותם.

  1. לכל משרד יש את הרהיטים שלו

בחירת רהיטים למשרד חייבת להביא בחשבון את האופי הבסיסי שלו המשרד: תחום הפעילות או סוג השירות שהוא מספק, קהל היעד, האופי של העובדים וכן הלאה. בנוסף, חייבים להתחשב בשגרת העבודה (למשל ישיבה מרובה מול מחשב, קיום ישיבות מרובות משתתפים וכן הלאה) ובנתוני הפתיחה של המשרד, דוגמת הגודל או החלוקה לחדרים. 

כל אלו מביאים לכך שהבחירה חייבת להתבצע לאחר שכבר יודעים מהן הציפיות לגבי הרהיטים, בין אם לאחר שמבינים את שגרת העבודה ובין אם במצבים בהם מעוניינים ליצור שגרת חדשה (למשל, משרד שהוקם זה עתה). רהיט מפואר שמצוין עבור משרד אחד עשוי פשוט לא להתאים לאחר.

  1. כרטיס ביקור עיקרי של המשרד

ריהוט משרדי הוא אחד המשתנים המרכזיים במשוואה העיצובית, ולכן חייבים להעניק לה תשומת לב. מכיוון שכל מי שמבקר במשרד מבחין ברהיטים, כולל כמובן לקוחות פוטנציאליים, הם עשויים לתרום לתדמית העסק. 

לא חסרות דוגמאות להמחשת הנקודה. משרד המשדר ברהיטים שלו יוקרה ייתפס פעמים רבות כמוביל בתחומו. דוגמה נוספת היא משרד שמחליט על ריהוט עץ בגוונים חמימים, מתוך רצון ליצור אווירה משפחתית וחמימה בין אנשי המשרד לאלו שמבקרים בו.

  1. לא זונחים את הפן הפונקציונלי

המשרד הישראלי הממוצע מתנהל סביב השעון, לעיתים גם בשעות הערב והלילה, בקצב מסחרר. הרהיטים לוקחים חלק מעשי בשגרת העבודה, בין אם כיסא, שולחן מחשב, דלפק המתנה ללקוחות וכן הלאה. על רקע העבודה המאומצת ומרובת השעות, הנעשית כמובן תוך שימוש ברהיטים, חייבים לוודא שהם פונקציונליים וגם נוחים מבחינה ארגונומית.

  1. חשיבותה של אחריות

שקט נפשי הוא מצרך חובה בכל משרד באשר הוא, וזה נכון גם ביחס לרהיטים. כשבוחרים ריהוט משרדי חשוב לוודא קודם כל שהוא איכותי, כפי שניתן ללמוד למשל דרך חומרי הגלם. 

המלצה אחרת היא להעדיף רהיטים המגיעים עם אחריות מקיפה ורחבה ככל שניתן, מה שיתרום מטבע הדברים לתחושת הרוגע של אנשי המשרד.

  1. פונים רק למקצוענים ביותר

ההמלצה האחרונה שנציג לכם היא ככל הנראה החשובה ביותר, או לפחות נקודת ההתחלה של התהליך כולו: מציאת החברה שתתכנן, תייצר ולעיתים גם תרכיב את הרהיטים במשרד שלכם.

מומלץ מאוד שלא להתפשר מהבחינה הזו, אלא לבחור בחברות בעלות ניסיון רב שנים, קולקצייה רחבה של רהיטים (שוב, בדגש על התאמה אישית) ומעגל רחב של לקוחות.

מומלץ לבחון חלק מהעבודות הקודמות של החברה, מה שיאפשר בחלק גדול מהמקרים להתרשם מהאיכות ומהאפשרויות העיצוביות שהיא מציעה. הקפידו לברר מראש את כל היבטי העבודה: לוחות הזמנים, החומרים, תהליך העבודה וכמובן שגם המחיר.

השאר תגובה

דילוג לתוכן