fbpx

המומחים של אורטל קמינים מסבירים מהם הקמינים שתוכלו לרכוש אצלם בחנות

בחירת הקמין לבית שלכם תלויה בכמה וכמה גורמים כמו למשל סגנון העיצוב, המיקום שבו תרצו להציב את הקמין, החומר ממנו הוא מיוצר ושיטת ההפעלה שלו. כיום ניתן למצוא קמינים מסוגים שונים עבור כל החללים הקיימים, קטנים כגדולים, בהתאמה לסגנונות חיים ולצרכים משתנים. המפתח הוא לדעת לבחור את הקמין הנכון, ולשם כך, לא פעם, תזדקקו לעצתם של מומחים בתחום. 

סוגי הקמינים הקיימים

למרות שניתן למצוא קמינים מכל הסוגים, אפשר לחלק את כל הקמינים לשלושה סוגים עיקריים:

  • קמין עצים – סוג זה הוא הקמין המסורתי הכולל שריפת עצים. זהו אחד הסוגים המפנקים והוא מתאים בעיקר לכל מי שלא מסכים להתפשר על המראה המהפנט של האש, על ריח המדורה ועל צליל העצים המתפצפצים. ישנם סוגים שונים של קמיני עץ, חלקם נחצבים בקיר וחלקם פועלים כיחידות עצמאיות שלא דורשות התקנה. 
  • קמין גז – קמין גז זו אפשרות נוספת שעומדת לרשותכם וכיום ניתן להזמין קמיני גז בשלל עיצובים ודגמים, מה שמאפשר לכם ליהנות מחופש עיצובי ומהתאמה לכל חלל בכל סדר גודל. הבוחרים בקמיני גז יוכלו להשתמש בטכנולוגיות מפוח אוויר חכמות לפיזור אחיד ומהיר של החום בכל הבית. 
  • קמין חשמלי – קמין חשמלי מחמם את הבית באותה המידה כמו הסוגים האחרים, אך הוא הפתרון למקרים בהם לא ניתן להתקין ארובה. הקמין החשמלי צורך חשמל בהתאם לשימוש והוא דורש מינימום תחזוקה לעומת סוגים אחרים של קמינים. מנגנון ההפעלה שלו בטוח וידידותי וניתן להתקין אותו בכל חדר בבית. 

מבחר רחב של קמינים לבחירה תחת קורת גג אחת

בעלי בתים, מעצבים ואדריכלים מבינים את היתרונות הקיימים בקמין, ולא בכדי זהו פתרון חימום נפוץ שרואים ביותר ויותר בתים. מלבד החימום נטו, קמין בבית משדר יוקרה וסטייל, ועם הסוגים הרבים שיש שם בחוץ, אפשר להפוך את עיצוב הפנים להרבה יותר מרשים ולהפוך את הקמין לאלמנט דקורטיבי מעוצב ומרכזי של החלל. 

באורטל קמינים תוכלו למצוא קמינים מכל הסוגים בהתאמה לכל סגנון עיצובי ולאורח החיים המיוחד שלכם. יש המון אפשרויות מעוצבות שעומדות לרשותכם ומאפשרות לכם לקחת את עיצוב וחימום הבית אל השלב הבא. בין הדגמים הפופולריים של החברה: קמינים שתלויים מהתקרה, קמין מובנה בתוך הקיר, קמין חלון שפתוח אל שני חללים שונים, קמין אי שנמצא בלב הבית, או קמין שיחלק את החלל לשניים, ואפילו קמין פינתי, לאלו שמחפשים טוויסט מפתיע וייחודי ולא רוצים קמין ממורכז ושגרתי. 

השאר תגובה

דילוג לתוכן