fbpx

מהם כלי המדידה המדויקים ביותר ומי משתמש בהם?

בשנה האחרונה כולנו הפכנו למעט הנדימנים ונראה שעולם השיפוצים וה- DIY התקרב לכל פלח באוכלוסייה. אז אילו כלי מדידה (מדויקים) יש כיום בשוק ומי המקצוענים האמיתיים שמשתמשים בהם? הצטרפו אלינו לכתבה הבאה וגלו עולם שלם של כלים שאולי ישדרגו לכם את השיפוץ הבא.

מדי גובה

אם אתם שייכים לדור שהיה מודד כל דבר עם סרט מדידה ומסמן עם עיפרון את הגובה, כדאי שתכירו את הסוד של אנשי המקצוע: מדי גובה. מדי הגובה חוסכות בצורך לקבוע נקודות התייחסות ומהוות חלק בלתי נפרד מארגז הכלים של שיפוצניקים רבים. הם מגיעים עם תצוגת LCD אשר מתאימה גם לעבודות באזורים חשוכים ומעניקים פתרון מושלם לקדיחה והתקנה של שורה של תומכים, מדפים ועוד. ללא ספק פתרון יעיל ומקצועי שתורמת לעבודה יעילה ומהירה.

קליברים דיגיטליים

קליברים משמשים מזה שנים בתעשייה לצורך מדידה של קוטר ורוחב של מוצרים שונים. בשונה מאחיהם האנלוגיים, הקליברים הדיגיטליים מאפשרים למדוד באופן מהיר ולראות את התוצאות המדויקות על מסך קטן אשר מהווה חלק אינטגרלי מהם. בנוסף לאנשים אשר עוסקים בעיבוד של שבבים, גם נגרים משתמשים בקליברים ויצרנים של מגוון משטחים עובדים איתם על בסיס קבוע. למעשה, מכשיר קליבר מדויק למדידה הוא מזמן חובה בתעשיות שונות וחלק מארגז הכלים המקצועי של רבים.

מדי עובי מתקדמים עם תצוגה נוחה

בדומה לקליברים, גם למדי העובי יש מקום של כבוד במגוון של תעשיות והן נחשבות לחלק בלתי נפרד ממסגריות, נגריות ונפחיות שונות. מדי העובי מאפשרים לדייק עד למילימטרים בעובי של כל מוצר וגם יצרני מטבחים רבים נעזרים בהם בכדי לדייק בפלטות השיש. הם מתאימים פחות לעבודה של חובבים מכיוון שהם אינם ורסטיליים כדוגמת הקליברים אולם כאשר צריך לדייק בעובי – פשוט אין להם תחליף ראוי.

מדי עומק איכותיים – למדידה אלגנטית

מדי עומק מהווים דרך אלגנטית למדוד את העומק של משטחים רבים וחריצים אשר נמצאים על גבי משטחים. הם מאפשרים לקבוע באופן מדויק את מהות הבעיה ולהציע פתרון יעיל לפתרונה. למעשה, מדי העומק עוזרים למגוון של קבלנים לבצע גם קידוחים וחפירות שונות, תוך ידיעה ברורה עד לאיזה עומק הם מגיעים – גם אם הדבר אינו נראה לעין. כמו מדי העובי, גם הם אינם מיועדים לקהל חובבי השיפוצים אולם מי שמתכוון לקחת את ההובי לשלב הבא, בהחלט יוכל ליהנות ממדים אלו גם כן.

השאר תגובה

דילוג לתוכן