fbpx

אוחנה בפניה לנתניהו: "סייע לסבסד מחשבים לכל בית בצפת"

ראש עיריית צפת שוקי אוחנה פנה היום (חמישי) לראש הממשלה בנימין נתניהו ולשר החינוך בפנייה לקדם תכנית של חלוקת/ סבסוד מחשבים לבתי התושבים.בפנייתו ציין אוחנה כי בימים אלו רבים מאזרחי המדינה נמצאים בבתיהם, נאלצים לעבוד מרחוק וללמוד מרחוק באמצעות המחשבים.

"מבדיקה שביצעתי, בבתים רבים לא קיים מחשב והסיטואציה הקיימת ביימי הקורונה שאיננו יודעים מתי יסתיים משבר זה, קיים צורך הכרחי להקצות מחשב לכל בית", כותב אוחנה שביקש לפעול במידה וברמה התקציבית לא מתאפשרת קנייה של מחשבים על ידי המדינה, לכל הפחות הטבה מבחינת עלות המחשבים במטרה להנגיש את רכישתם גם לתושבים שידם איינה משגת. לדבריו, "מהלך זה יוכל לתת מענה ופתרון, להנגיש מיידע, להנגיש אפשרות לתעסוקה מרחוק, מסחר אינטרנטי, השכלה ויצירת שגרת פעילות. יש בתים עם מספר לא מועט של נפשות שמתקיימים בהסגר מוחלט ביימי הקורונה וללא מענה אפילו של מחשב בודד. מצב זה לא יכול להמשך".

היום חילקו בעיריית צפת עשרות מחשבים במסגרת פרויקט 'מחשב לכל ילד' בהתאם לכללי הזכאות. בעיריית צפת מציינים כי גם לאחר חלוקה זו נותרו בתים רבים ללא מענה של מחשבים וכי פרויקט 'מחשב לכל בית' יוכל לענות על צורך זה. בין הילדים שקיבלו היום מחשבים נמצאת גם טוהר חדד, תושבת צפת בהתרגשה מאוד מקבלת המחשב וסיפרה: "עכשיו עם מחשב בבית ואפשרות ללמוד מרחוק, לשחק וכו' ימי הקורונה יעברו מהר ובצורה קלה יותר".

השאר תגובה

דילוג לתוכן