fbpx

מה חשוב לבדוק לפני רכישת עגלה לתינוק?

הצטרפותו של תינוק למשפחה זו אחת המתנות הגדולות ביותר שאפשר לקבל, וחוויה מרגשת בפני עצמה. אך רגע לפני שזה קורה, יש המון דברים שצריך לדאוג להם, אחד מהם הוא לקנות עגלה. עגלה היא חלק בלתי נפרד מהחיים עם תינוק והיא תשמש אתכם בכל כך הרבה דרכים, בין אם אתם מרדימים את התינוק בבית, ובין אם אתם יוצאים לטיול או מסתובבים אתו בדרכים. לכן היא חייבת להתאים לאורח חייכם ולצרכים שלכם באופן אישי. 

כדי שמידת ההתאמה תהיה מושלמת, ריכזנו לכם כמה מהדברים החשובים בהחלט, שעליכם לבדוק לפני שאתם קונים עגלה לתינוק. 

היצמדו לתקציב שלכם

כל הורה היה רוצה להעניק את הטוב ביותר לילדיו, אך זה לא אומר שעליכם ללכת מעבר לקצה גבול היכולת שלכם. יש המון עגלות תינוק איכותיות, בטווחים שונים של מחירים, ולכל עגלה יש את התכונות שהופכות אותה לייחודית. כדי למנוע בלבול, ועל מנת שתוכלו להתמקד, פשוט הגדירו תקציב לפני שאתם מתחיילים במסע החיפוש. כך סינון האפשרויות יהיה לכם קל יותר. 

בחרו בהתאם לאורח החיים שלכם

כיום יש מבחר של עגלות המתאימות לדרישות שונות של משתמשים, כך שתוכלו למצוא עגלות ריצה, עגלות משולבות, עגלות אמבטיה, טיולונים, עגלות קומפקטיות, עגלות קלות משקל, עגלות וינטג' ועוד. לכו על הסוג שייתן את המענה המושלם לאורח החיים ולסגנון המיוחד שלכם. 

שימוש קל ונוח

קיפול ופתיחה פשוטים של העגלה, משקל קל, ההתניידות נוחה, כל אלו ועוד הם משתנים שכדאי לקחת בחשבון בזמן שקונים עגלה. אם העגלה תהיה כבדה מדי, אם יהיה לכם קשה לקפל אותה ביד אחת (תתפלאו, זה קורה הרבה) ואם תתקשו לדחוף אותה או להתנייד אתה בנוחות ממקום למקום, אתם תצטערו בהחלט.

לכו על עגלה משולבת 

אם אתם מתכננים לטייל הרבה עם התינוק או שאתם רוצים עגלה אחת שתלווה אתכם לכל אורך שלבי ההתפתחות, קנו עגלה משולבת. עגלה משולבת כוללת אמבטיה, טיולון ומושב לרכב שמתחברים לשלדה ומציעים לכם את הפתרון הנוח ביותר שיש. כך למשל אם התינוק נרדם ברכב אינכם צריכים להעיר אותו בתום הנסיעה, אלא פשוט לחבר את המושב לעגלה, כך שהוא יוכל להמשיך לישון. עגלות אלו אולי יקרות יותר אך כל כך נוחות ואיכותיות ששוות את ההשקעה. 

בטיחות מקסימלית ועמידה בתקנים

כאשר קונים עגלה לתינוק צריך לשים דש רב על נושא הבטיחות. מלבד יציבות ועמידה בכל התקנים הנדרשים, מומלץ שלעגלה תהיה גם נעילת גלגלים, כך שלא תתרחק מכם בטעות כאשר אתם עומדים במקום. כמו כן יש לוודא שחגורות הבטיחות מספקות ונוחות לשימוש ושאפשר יהיה לחגור את התינוק בבטחה ולמנוע החלקה או נפילה. 

ולסוף, שימו לב לצרכים הספציפיים שלכם ושל התינוק. מקום אחסון מספק, מגן שמש, ניקיון פשוט וקל ובעיקר – נוחות!

השאר תגובה

דילוג לתוכן