fbpx

קונים חכם!

כולנו מכירים את המושג הזה של זול שהוא יקר לעומת יקר שהוא זול.

לפעמים אנחנו מתפתים לרכוש מוצר שנמכר במחיר זול ואנחנו לא תמיד יודעים שזה בסופו של דבר עשוי לעלות לנו ביוקר. כי מוצר זול הוא במקרים רבים לא עשוי באיכות טובה, חומרי הייצור שלו אינם טובים והתוצאה היא כמובן בהתאם.

אז ברוב המקרים שווה בהחלט לשלם יותר על האיכות כדי ליהנות ממוצר שיהיה שווה את התמורה.

אם מדובר בתחום הזה של משקפי ראיה הדבר נכון שבעתיים.

בעידן אשר בו יש משקפי מדף בחנויות רבות, משקפיים עם מספרים קבועים בעלות של שקלים ספורים, חשוב לשים דגש על התאמה נכונה של משקפיים.

האמת היא שזה ממש מפתה לרכוש זוג משקפיים בעשרה שקלים במקום לשלם מאות שקלים ויותר על זוג שיהיה באותו המספר בדיוק. אך מי שמרכיב משקפיים והתנסה בשני סוגי המשקפיים עליהם אנחנו מדברים, מבין את ההבדל ויודע עד כמה לא נכון זה לרכוש משקפיים בצורה כזו לא מקצועית.

מעדיפים את השמות הגדולים

בכל תחום שלא יהיה, גם בנושאים לא ממש מקצועיים, תמיד עדיף להיעזר באנשי מקצוע מהתחום הספציפי וזאת על מנת לקבל מענה איכותי ויעיל. גם אם מדובר בחומרי ניקוי וגם אם מדובר במוצרי מזון. ככל שתקפידו על פנייה אל חברה מוכרת ומקצועית וכזו שיש לה את המומחיות ואת הידע בתחום הספציפי, כך תקבלו מענה איכותי וטוב יותר.

אז אם זה לא ממש משנה לכם איזה חטיף אתם אוכלים או מהי הפסטה שתבשלו לארוחת צוהריים, לכו על המוצר הזול. אך אם אתם רוצים שקדי מרק משובחים, במבה איכותית או לחילופין חומר לניקוי חלונות או מסיר שומנים איכותי שיעשו באמת את העבודה שלהם, לא כדאי לכם ללכת על תחליפים זולים של חברות שאינן מוכרות.

אז זה לא שאנחנו לא רוצים לתת צ'אנס לחברות חדשות ולמתחרים חדשים בכל תחום. להיפך, ככל שיש תחרות גדולה יותר בשוק, אנחנו הצרכנים מרוויחים מזה. עם זאת, תמיד עדיף ללכת על האיכות ולא להפוך לשפני ניסיון, בייחוד אם מדובר במוצרים שאנחנו רוצים אותם טובים או טעימים כפי שאנחנו רגילים.

ניסוי וטעיה

אז אמרנו שאנחנו לא רוצי לחסום את התחרות ואנחנו רוצים עדיין לתת צ'אנס לכל החברות החדשות. כדי שאכן הדבר הזה יקרה בלי שנוותר על החוויה האישית שלנו, אנחנו צריכים לתת מקום לחידושים השונים לא על חשבון הנוחות שלנו. זה אומר לרכוש מידי פעם מוצר חדש לצד המוצר הוותיק ופשוט להתנסות. יש מקרים רבים אשר בהם אנחנו בהחלט נגלה כי יש לנו דרך להוזיל עלויות.

כך לדוגמא, יחד עם חבילת החיתולים הרגילה קנו גם חבילה של חברה זולה יותר ונסו לבדוק האם יש עדיין סיבה ללכת דווקא על היקר.

כך מוזילים עלויות!


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

יש להירשם לעדכונים כדי לקבל את הפוסטים האחרונים לאימייל שלך.

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן