fbpx

איתי גבע חזר לצפת לאחר שנה במכבי רחובות – משחק הבכורה של צפת בלאומית מול חיפה ייערך בגן נר

מספר ימים לפני פתיחת ליגת Winner (יום שני), החתימה צפת את איתי גבע רכזה המוכשר של מכבי רחובות מהליגה הלאומית. גבע בא על חשבונו של רום גפן שחזר למרכז.

גבע בצפת בעונת המשחקים 2021 -2022 עם אוהדת צעירה.

בצפת מכירים הייטב את גבע (22 – 1.85) ששיחק בעונת 2021-22 אצל המאמן, ליאור קרת בקבוצת החלומות שכשלה בעלייה הלאומית. למרות גילו הצעיר הוא הספיק לשחק בלאומית לפני כשלוש שנים במכבי רעננה קודם לכן היה שותף לעלייה של נבחרת הנוער של ישראל לדרג א'. גבע השתתף באימון שנערך במוצ"ש באולם החדש . בצפת מתכוונים להשלים את הסגל עד פתיחת העונה בהבאת שחקן גבוה. שגב אמור להשתתף במשחק הבכורה של צפת בלאומית שייערך ביום שישי הבא (12:30) מול מכבי חיפה המארחת. המשחק ייערך בגן נר.

כאמור השנה הליגה תהיה על טהרת הישראלים עקב עזיבתם של הזרים את הארץ. קבוצה שתציב סוללת ישראלים איכותית יכולה להציב לעצמה מטרה להתמודד בצמרת. לפי ההכנות האחרונות כשנותרו מספר ימים לפתיחת הליגה צפת לא נראית מוכנה. הקבוצה הפסידה פעמיים במשחקי הכנה להפועל מגדל העמק/ יזרעאל, 93:81 ולהפועל גלבוע גליל מהליגה הלאומית, 82:74. מטרתה של צפת לעבור בשלום את עונתה הראשונה בליגה הלאומית ושלא תרד בתום העונה לליגה הארצית. קשה לדעת האם צפת פגעה בהבאת שחקנים ברמה טובה או שמדובר בשחקנים בינונים שבהמשך יוחלפו בשחקני רכש אחרים. ההתנהלות בקבוצה עדיין לא תואמת את הסטנדרטים של ליגת Winner והאנשים המקצועיים של הקבוצה. אומנם ביום רביעי הקבוצה הוצגה לאוהדים, אך טרם הוצגו לתקשורת המנהל המקצועי, ניר קפלן והמאמן לירן שוורצולד.


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

יש להירשם לעדכונים כדי לקבל את הפוסטים האחרונים לאימייל שלך.

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן