fbpx

ארקדי בארסט: "העולים הפכו לחלק בלתי נפרד משגרת החיים בצפת – נמשיך לפעול לעידוד עלייה"

היום (רביעי) מציינים ברחבי הארץ את יום העלייה וגם בצפת- אחת הערים המרכזיות בגליל בתחום קליטת עולים חדשים ציינו את היום המיוחד וברכו את העולים החדשים.

עושים למען העלייה.

במחלקת הקליטה מציינים כי במהלך השנים עברו העולים תהליך של השתלבות מלאה בקהילה המקומית. בעבר העולים מכל רחבי העולם היו נתקלים בחומות שיצרו קהילה נפרדת, כיום העולים הוותיקים והעולים החדשים משתלבים באופן מלא בחיים ברחבי העיר צפת: מקומות תעסוקה, מערכת החינוך, תרבות, פנאי, מסחר וכו'. ראוי לציין כי כיום, גם התושבים למדו כי העלייה מחזקת את העיר ומסייעת לה רבות במגוון תחומי ליבה לרבות כניסת אוכלוסיות חזקות, כוח קנייה משמעותי למסחר המקומי, גיוס תקציבים ממשרדי הממשלה השונים, חיזוק מערכת החינוך, כ"א איכותי במקומות העבודה השונים וכו.

בנוסף, במחלקת הקליטה בהובלתו של סגן ראש העיר- ארקדי בארסט מקדמים בימים אלו תוכנית נרחבת לקליטת עולים חדשים לצפת. בתקופת הקורונה נבלמה במעט קליטת העלייה במדינת ישראל וכעת מאמינים במחלקת הקליטה כי ניתן להאיץ את התהליך החשוב להתפתחותה של צפת. סגן ראש העיר ומחזיק תיק הקליטה ארקדי בארסט אמר: "כעולה משנת 90 אני יודע כמה חשובה ומשמעותית העלייה, היא מביאה לעיר בפרט ולמדינה בכלל הישגים רבים. העולים הפכו לחלק בלתי נפרד משגרת החיים בצפת, בכלכלה, תעסוקה, תרבות וכו'. בימים אלו אנחנו מקדמים תוכנית לעידוד עלייה לצפת במטרה להביא לצפת משפחות איכותיות. נמשיך לפעול לעידוד עלייה".

ראש עיריית צפת שוקי אוחנה הוסיף: "יום העליה חשוב מאוד למדינת ישראל ולעיר צפת, העלייה מכניסה תקציבים ותהליכים בכלל תחומי החיים בעיר, אני מברך את היום הזה וחושב שקליטת עולים מאוד חשובה לצפת ולהתפתחות שלה, אני מצפה מתושבים צפת לקבל בזרועות פתוחות את העולים החדשים שיגיעו לצפת"

השאר תגובה

דילוג לתוכן