fbpx

בבסיסי האימונים של פיקוד הצפון וגולני התקיים אימון מפקדים של חטיבת גולני

לאורך השבועיים האחרונים התקיים אימון המפקדים של חטיבת גולני המסמל את יריית הפתיחה ללבנת האימון החטיבתית שתחל בעוד מספר שבועות.

צילומים: דובר צה"ל.

האימון התקיים בבסיס האימונים של פיקוד הצפון-בא״פ אליקים ובבסיס האימונים החטיבתי של גולני לסירוגין. האימון נערך בזמן שכלל גדודי החטיבה עוד נמצאים בתעסוקות מבצעיות בחטיבה המרחבית ״שומרון״ ובאוגדת עזה ועל מנת לאפשר את קיומו, נערך בשתי קפסולות שונות של מפקדים וחולק לפי שבוע שבוע כדי לשמור על הכשירות והסד״כ בגזרות השונות ובנוסף כדי לשמור על הנחיות הקורונה ובריאותם של המפקדים.

במשך השבועיים עברו המפקדים של החטיבה מרמת מפקדי המחלקה תכנים שונים ומגוונים, שיעורים טכניקה עיוניים, שיעורי נשק, תרגולים רטובים בשטח, תרגילי האמרים ותקיפות, כיבוש שטחים בנויים, למידה על נמרים ועוד. חטיבת גולני עומדת לפני תחילת תקופת האימון שמתחילה יחד עם חגי ניסן, התקופה עתידה להיות אינטנסיבית במיוחד, וכבר מספר שבועות בודדים לאחר תחילתה יתקיים תרגיל חטיבתי.

סגן מפקד החטיבה, סגן אלוף נתאי עוקשי:״המפקדים של חטיבת גולני עברו אימון כחלק ממוכנות החטיבה למלחמה וכחלק מההכנות לאימון החטיבתי. במסגרת האימון המפקדים אומנו בטכניקות ותרגולות שונות בניהם בנמר, חשיפת האויב ותקיפתו באמצעים השונים. אימון המפקדים היה משמעותי, מורכב ומקצועי אשר מהווה צעד נוסף בהעלאת המוכנות והכשירות של מפקדי חטיבת גולני למלחמה״.

השאר תגובה

דילוג לתוכן